کد خبر : 74367
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400- 38: 8

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

علامه «مصباح یزدی» و «سردار سلیمانی» سربازان مکتب فاطمی بودند

علامه «مصباح یزدی» و «سردار سلیمانی» سربازان مکتب فاطمی بودند

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به بعد علمی و عملی علامه «مصباح یزدی» و «سردار سلیمانی»، گفت: این دو نفر سربازان مکتب فاطمی بودند.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام سعید مهدوی صبح دوشنبه در مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد ارتحال علامه مصباح یزدی و دومین سالگرد شهید سلیمانی با اشاره به اینکه برگزاری این مجالس از شعائر الهی است، گفت: علامه «مصباح یزدی» بصیر علمی، عملی، و انقلابی بود و با تقوا و عدالت کامل زندگی کرد.

وی با بیان اینکه علامه مصباح مظلومانه زندگی کرد و اکنون نیز مظلوم واقع شده است، افزود: ایشان عالم و جلیل القدر از شاگردان ارشد حضرت «آیت الله بهجت» بود که تمام اخلاق و رفتار و معنویت از استاد خویش بهره برده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه هم «علامه مصباح» و هم «سردار حاج قاسم سلیمانی» از سربازان مکتب فاطمی هستند، تصریح کرد: یکی در میدان و دیگری در علم و هر دو ولایت مدار و مدافع واقعی حریم امامت و ولایت بودند.

وی گفت: از آن روزی که علامه مصباح یزدی مناظره و مبارزه با دشمنان و منافقین را شروع کردند، دشمنان داخلی و خارجی ایشان را مانند استاد شهید مطهری ترور شخصیتی کردند.

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان اینکه امروز همه ما موظف و مکلف هستیم علامه مصباح را به مردم مخصوصاً نسل جوان معرفی کنیم، تاکید کرد: روش و منش و نحوه زندگی علامه مصباح الگوی خوبی برای بشریت بوده زیرا ایشان از ائمه معصومین الگو گرفته و در زندگی خویش به عنوان یک بنده خالص خدا بود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار