کد خبر : 95892
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402- 05: 16

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

رسانه‌های معاند به نقطه سیاه یک مدیر، ضریب چند هزار برابری داده ولی عملکرد مدیران فعال را نمی‌بینند

رسانه‌های معاند به نقطه سیاه یک مدیر، ضریب چند هزار برابری داده ولی عملکرد مدیران فعال را نمی‌بینند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در جبهه حق نقش علمداری تحقق تمدن نوین اسلامی را عهده دار هستند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سعید مهدوی پیش از ظهر امروز (شنبه) در نشستی خبری با حمعی از اصحاب رسانه استان گیلان با بیان اینکه رسانه می‌تواند در دو جبهه حق و باطل نقش آفرینی کند، اظهار کرد: رسانه‌ها و خبرنگارانی که در جنگ شناختی مانند مگس تنها روی نقاط آلوده می‌نشینند و مشکلات را ضریب چند هزار برابری می‌دهند، همچون حشره‌ای که نشر کثیفی‌ها را دارد، عمل می‌کند.

 

وی با اشاره به نقش مهم اصحاب رسانه در تحقق چله دوم انقلاب و تمدن اسلامی تصریح کرد: خبرنگار و رسانه به واسطه نقد منصفانه می‌تواند جلوی نقاط ضعف را گرفته و بر نقاط قوت فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و…. اهتمام داشته باشد.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه خبرنگار و اصحاب رسانه در جبهه حق نقش علمداری تحقق تمدن نوین اسلامی را عهده دار است، افزود: خبرنگاران مجاهدان صف اول جبهه حق و باطل هستند و همچون رزمندگان خط مقدم در جنگ شناختی این روزها می‌توانند نقش آفرینی کنند.

 

وی با بیان اینکه فرق است میان رسانه‌های جبهه الهی و جبهه شیطانی ابراز نمود: کافی است در بین هزاران مدیر فعال، یک نقطه ضعف، سیاه یا کثیفی از مدیری پیدا شود، آنوقت خبرنگاران جبهه شیطانی به آن نقطه سیاه ضریب چندهزار برابری می‌دهند اما هیچگاه حاضر نیستند نقطه‌های روشن و امیدآفرین سایر مدیران را انعکاس دهند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: نقشه دشمنان دیرینه چند قرن اخیر به اوج خود رسیده و جنگ ترکیبی و شناختی وسیعی را راه انداخته اند؛ کسانی که مردم ایران در سابقه تاریخی خود دارند بعد از تحریم‌ها و جنایت‌ها امروز با جنگ شناختی اصالت و هویت تک تک ایرانیان را نشانه گرفته اند.

 

وی بیان کرد: پول و دستمزد و امتیازات مالی کسانی که خارج از کشور دروغ گویی می‌کنند با خبرنگاران داخلی مقایسه شود تا تفاوت خبرنگار مجاهد و زحمت کش ایرانی با خبرنگاران شبکه‌های معاند مشخص شود.

 

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه وضعیت مالی و تأمین مالی خبرنگاران خارج از کشور توسط کشورهای دزد مانند انگلیس و آمریکا مشخص شود، افزود: برخی خبرنگاران به ظاهر ایرانی توسط کشورهای دیگر تأمین مالی می‌شوند در حالی که خبرنگاران داخلی با همه کمبودها نقاط ضعف و قوت را با هم بیان می‌کند و شأن چنین خبرنگاری والا است و باید قدردان آنها باشیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

غلامی شنبه , ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳

از حاج آقا بپرسید کتاب کودک مهسا و کیان پیرفلک را کهیه زن دگر اندیش نویسنده ایرانی در خارج نوشته خوندی⁉️….
شما چی کار کردی برای کودک؟؟؟؟!!!⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️ خدایی اینطور فک می کنید که یه مسئول انقلابی گند بزند طوری نیست!!!؟؟؟ چون جاهای دیگه خوب کار میشود❗❗❗

رفتن به نوار ابزار