کد خبر : 104946
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402- 58: 12

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

علت لغو سفر رئیسی؛ عقلانیت و افکارسنجی آقای رئیس جمهور/ نگاهی به ابرپروژه‌های واقعی مردم گیلان!

علت لغو سفر رئیسی؛ عقلانیت و افکارسنجی آقای رئیس جمهور/ نگاهی به ابرپروژه‌های واقعی مردم گیلان!

از مهمترین دلایل لغو سفر رئیس جمهور را می‌توان عقلانیت و تفکرات انقلابی ایت‌الله رئیسی دانست.

به گزارش خبرنگار دولت گیلانستان، آزادراه منجیل_رودبار به طول ۸٫۲ کیلومتر با حضور وزیر راه و معاون رئیس جمهور افتتاح شد، بیش از ۷۰ درصد از مسیر این پروژه را پل، تونل و دیوارسازی تشکیل می‌دهد.

 

به‌گفته استاندار گیلان، تکمیل آزادراه رشت ـ قزوین و راه‌آهن رشت ـ کاسپین دو ابرپروژه مهم مصوب سفر نخست رئیس جمهور به گیلان است و با بهره‌برداری از قطعه باقیمانده آزادراه قزوین ـ رشت کریدور بین‌المللی شمال به جنوب تکمیل می‌شود.

 

هرچند اسدالله عباسی این پروژه نه چندان بزرگ را ابرپروژه خواند، ولی گویا آیت‌االه رئیسی نه تنها این پروژه تک لاین و هشت کیلومتری را ابر پروژه ندانست و برای افتتاح آن به گیلان سفر نکرد، بلکه با این اقدام انقلابی نشان داد مسئولان گیلانی و وزارت راه باید مطالعه بیشتری در خصوص تعاریف ابرپروژه و تفاوت آن با یک پروژه هرچند مهم و مورد نیاز و حتی بزرگ را داشته باشند.

 

این اقدام با منشا عقلانیت آیت‌الله رئیسی نشان داد ایشان بیش از همه دولتمردان به جایگاه رئیس جمهوری اسلامی ایران واقف است و قدر وقت خود را که متعلق به تمام مردم ایران است را می‌داند و این از ویژگی‌های مهم رئیس جمهور محبوب است و این اقدام و لغو سفر به دلیل یک افتتاحیه در سطح میانی، محبوبیت آیت الله رئیسی را بیش از پیش افزایش داد.

 

و اما سخنی با استاندار گیلان!

 

مردم گیلان، حل مشکل و بحران برنج، چای، مرکبات و زیتون را ابرپروژه حوزه کشاورزی، اتمام پروژه راه آهن رشت آستارا و الحاق آن به راه آهن جمهوری آذربایجان، اتمام سد شفارود، احیای کارخانجات مادر و ایجاد صنایع مادر و مهم را ابرپروژه می‌دانند، ابرپروژه‌هایی که تاثیر بسزایی در اشتغال زایی و ارتقای معیشت مردم گیلان دارد.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار