کد خبر : 40247
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مرداد 1398- 48: 14

در نشستی خبری مطرح شد؛

فرماندار لاهیجان: مانایی خبرنگاران به حریت آنان است/ رئیس شورای شهر: خبرنگاران بهترین و شفاف ترین آینه مسئولین و مردم هستید

فرماندار لاهیجان: مانایی خبرنگاران به حریت آنان است/ رئیس شورای شهر: خبرنگاران بهترین و شفاف ترین آینه مسئولین و مردم هستید

رئیس شورای شهر لاهیجان ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران بهترین و شفاف ترین آینه مسئولین و مردم هستید.

به گزارش گیلانستان، فرماندار لاهیجان عصر چهارشنبه در مهر آئین تجلیل از فعالان عرصه خبری شهرستان لاهیجان که در سالن شورای شهر برگزار شد، گفت: مانایی خبرنگاران به حریت آنان است.

سید اسماعیل میرغضنفری گفت: خیلی از خبرنگاران از ابتدایی ترین مزایا برخوردار نیستند اما ارزش مانایی و ماندگاری آنها در حریت، استقلال و آزادگی است.

وی با اذعان به اینکه به میزان محبت شما ، ما قطره چکانی در خدمتتان بودیم افزود : شاید نوشتن واقعیت ها دوستی های ما را کم رنگ کند ویا گاهی مورد مغصوب قرار می گیرید و اگر کم توجهی و بی دقتی نسبت به خبرنگاران شد از همه کاستی ها عذر خواهی می کنم.

سید اسماعیل میر غضنفری با بیان اینکه بخشی از شما خبرنگاران و فعالان عرصه خبری از ابتدایی ترین امکانات محروم هستید اظهار داشت: خیلی از شما فرزند زمان بودید و هستید ولی ما ابن الوقت بودیم اما شما خبرنگاران تکالیفی دارید که بیش از قوانین جامعه الزامی است و آن رعایت اخلاق است.

وی افزود: امروز این افتخار را دارم در جمع عزیزانی هستم که بازوان قدرتمند نظام و حاکمیت هستند شما در عرصه خبررسانی وظایفی دارید که برای شما اگر چه شاید بخش عمده‌ای از آن در قانون نوشته نشده اما تکالیفی است که بیش از قوانین جاری مملکت برای شما الزامی است و یکی از آن تکالیف مهم رعایت اخلاق است.

میرغضنفری با اشاره به انتخابات پیش در رو گفت: امسال سال انتخابات است و همه زیر سقف نظام اسلامی هستیم و برای اینکه دشمن را نومید کنیم نباید بهانه را با نوشته هایمان به دست دشمن دهیم.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه دشمن از چالش ما سوء استفاده می کند و نگاه جامعه به شما خبرنگاران است بیان کرد: حفظ حرمت افراد و آبروی انسان را در نطر بگیرید و بخاط نگاه سیاسی آبروی کسی را نبرید زیرا مجموعه خانه و خانواده نباید تاوان مسائل سیاسی را بپردازد.

وی در پایان از روسای ادارات درخواست کرد که به خبرنگاران اعتماد کنند که در نهایت از دوستی با آنان سود خواهند برد.

خبرنگاران بهترین و شفاف ترین آینه مسئولین و مردم هستید

جواد نجار تمیزکار رئیس شورای شهر لاهیجان نیز در این مراسم با بیان اینکه اگر نقد در زندگی ما نباشد به بیراهه خواهیم رفت افزود : انتظارما از خبرنگاران نقد منصفانه است ولی با تهمت ناروا و شایعات اگرسد راه ما در خدمت به مردم باشند با فرصت کم خدمت گذاری ، ضرر آن حتماً به مردم خواهد رسید
وی با اشاره به چالش های فرا روی خبرنگاران و اینکه خودم نیز یک خبرنگار هستم اظهارداشت : تنها عشق در خبرنگاران است که همه ناملایمتی ها را می بینید ولی خم به ابرو نمی آورید.

در ادامه این مراسم از بیش از یک صد نفر از فعان عرصه خبری استان و لاهیجان تقدیر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار