کد خبر : 103725
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1402- 58: 8

ترسی که در دل جریان ناکارآمد افتاد؛

فعال‌ترین ستاد دانشجویی در اختیار شاخص‌ترین جوان‌ انتخابات رشت

فعال‌ترین ستاد دانشجویی در اختیار شاخص‌ترین جوان‌ انتخابات رشت

.

به گزارش گیلانستان، جوانان و دانشجویان هر چقدر که ناراضی باشند حق دارند، ذات آنها با مطالبه‌گری و عدالت‌خواهی گره خورده و همیشه به دنبال ایجاد یک شرایط بهتر برای جوامع اطراف خودشان هستند.

 

با آنکه برخی نمایندگان فعلی با دادن وعده‌های دروغین قبل از انتخاب خود و به بازی گرفتن احساسات جوانان باعث به وجود آمدن دلسردی در آنان شدند اما باز هم این دانشجویان و جوانان هستند که با دارا بودن تنها سلاحشان یعنی امید به جنگ عاملین وضع موجود و سالخورده میروند زیرا آنان نماینده‌ای میخواهند از جنس خودشان ، کسی که آنان را درک کند و برای خواسته‌های آنان بجنگد.

 

به نظر میرسد دکتر “مهدی فلاح” در همین زمان اندک توانسته نظر بسیاری از دانشجویان و جوانان شهرستان رشت و خمام را به خود جلب کند و احتمالا بزرگترین و فعال‌ترین ستاد دانشجویی و جوانان در اختیار وی خواهد بود.

 

ستادی که جوش و خروشش نه تنها در دل دشمنان ایران اسلامی بابت ایجاد شور انتخاباتی رعب و وحشت ایجاد می‌کند، بلکه باعث ترس آندسته از جریانات فاسد و ناکارآمدی می شود که به گمان خودشان در این انتخابات نیز می توانند با چند صد هزار تومان عزت و شرف مردم را بخرند!

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار