کد خبر : 106238
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403- 01: 11

۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان؛

«مهدی فلاح» هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی خود را اعلام کرد

«مهدی فلاح» هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی خود را اعلام کرد

.

به گزارش گیلانستان، چندی پیش مطالبه‌ای مبنی بر ضرورت اعلام هزینه‌های تبلیغاتی انتخابات منتخبان مجلس دوازدهم در رشت منتشر که در آن از سه منتخب مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی خواسته شد تا در راستای تحقق شفافیت و پاسخ به مطالبه عموم مردم مبنی بر اعلام هزینه‌کردهای تبلیغاتی، منتخبان مجلس دوازدهم راه‌یافته به خانه ملت، مجموع هزینه های انتخاباتی خود را اعلام کنند.

مهدی فلاح نماینده منتخب مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس دوازدهم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه مجموعا سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در انتخابات توسط ستاد انتخاباتی اش هزینه شده، گفت که بخشی از هزینه‌های انتخاباتی‌اش شامل اجاره ساختمان‌ها در شهرهای رشت، خمام، کوچصفهان، لشت نشا، سنگر، خشکبیجار و برخی مراکز دهستان ها بوده است.

به گفته فلاح، بخشی دیگر از هزینه‌های تبلیغاتی وی شامل عکاسی و فیلمبرداری جلسات، نشست‌های ستادها، تولیدات رسانه‌ای (صدها عکس‌نوشته و کلیپ) و توزیع تولیدات رسانه‌ای در رسانه‌ها بوده است.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس دوازدهم همچنین بخش دیگری از هزینه‌های انتخاباتی خود را در بخش چاپ پوستر، بنر، بروشور برنامه‌ها و … و هزینه های نصب و توزیع در شهرها و حدود ۳۰۰ روستا اعلام کرده است.

هزینه‌های پشتیبانی اعم از نقلیه، تغذیه عوامل اجرایی مستقر در ستادها اعم از ستادهای دانشجویی، فرهنگیان، بانوان، سلامت، اصناف، جوانان، ایثارگران، محلات شهر رشت و … نیز از دیگر هزینه‌هایی است که فلاح از آن‌ها به عنوان بخشی از هزینه‌های تبلیغاتی انتخابات خود نام برده است.

نماینده منتخب شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی اذعان کرده که این هزینه توسط حامیان و شوراهای حمایتی و زیر نظر ستاد رسمی خود بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار