کد خبر : 102934
تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1402- 03: 16

آیا محمدیاری نماینده تک دوره‌ای می‌شود؟

قطعی شدن حضور محمد شیخان در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تالش، ماسال و رضوانشهر

قطعی شدن حضور محمد شیخان در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تالش، ماسال و رضوانشهر

محمد شیخان کاندیدای تایید صلاحیت شده از حوزه انتخابیه تهران، رسما وارد انتخابات تالش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، از دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد به بعد همواره نام “محمد شیخان” در محافل سیاسی کشور و استان گیلان به واسطه مسئولیت‌های بزرگی که داشته مطرح بوده است.

 

برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز این شخصیت ملی گیلانی از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام و صلاحیت خود را اخذ نمود ولی نامزدهای انتخابات تالش، ماسال و رضوانشهر همواره نگران احتمال رقابت با وی هستند.

 

بر همین اساس یکی از نزدیکان محمد شیخان در گفتگو با گیلانستان اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر مردم حوزه انتخابیه تالش به واسطه محرومیت چندین ساله این سه شهرستان از امکانات و اعتبارات ملی، سرانجام ایشان قبول کردند که تهران را کنار گذاشته و رسما از گیلان و شهرستان‌های تالش، ماسال و رضوانشهر وارد کارزار انتخابات مجلس شوند.

 

محمد شیخان متولد شهرستان ماسال از فعالین سیاسی اصولگرای شناسنامه دار ملی است که در دولت محمود احمدی نژاد معاون ارتباطات نهاد ریاست جمهوری بوده و در دولت آیت الله رئیسی به سمت مدیرعاملی شرکت دخانیات ایران منصوب شده بود که پس از مدتی به پتروشیمی خلیج فارس رفت و مدیرعاملی یکی از هلدینگ های پتروشیمی خلیج فارس را بر عهده گرفت.

 

گفتنی است با توجه به پایگاه آرای مشترک شیخان و محمدیاری در شهرستان ماسال ، حضور شیخان در انتخابات تالش می‌تواند عرصه را بر محمدیاری نماینده کنونی تالش تنگتر کند که شاید بعدها از وی به عنوان نماینده تک دوره‌ای یاد شود.

 

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

جمال الدین امیری ناورودی دوشنبه , ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

سلام. طرفدار اقای شیخان هستیم .یک مغازه ۲۵۰ متری با تمام امکانات سرویس بهداشتی و گرمایشی و روشنای به آدرس تالش میدان نماز خیابان بیست متری مصطفی خمینی جهت ستاد انتخاباتی اقای شیخان در اختیار گذاشته میشود جهت اجاره مغازه به شماره ۰۹۱۱۳۸۲۱۱۴۹ بنام امیری تماس حاصل فرمائید.

رفتن به نوار ابزار