کد خبر : 49105
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اسفند 1398- 05: 18

برگزاري مهرواره فرهنگي هنري در گيلان؛

كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان گيلان با لبخندي بهارانه به استقبال سال نو مي رود

كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان گيلان با لبخندي بهارانه به استقبال سال نو مي رود

كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان گيلان فراخوان مهرواره «لبخند بهارانه» را با همراهي دفتر اموربانوان و خانواده استانداري استان و سازمان فرهنگي اجتماعي ورزشي شهر رشت منتشركرد.

به گزارش گیلانستان اين مهرواره فرهنگي و هنري در آستانه سال ۱۳۹۹ ه.ش و به منظور نشاط بخشي افزون تر به جامعه و آشناسازي هرچه بيشتر مخاطبان با نقش سلامتي و تندرستي در ايجاد حس شادي و رضايتمندي و هم چنين ضرورت پاس داشت سلامت فردي و اجتماعي در مواجهه با ويروس كرونا برگزار مي شود.
«بهداشت فردي»، « اميد به زندگي»، « قدرشناسي از جهادگران عرصه سلامت و ايمني فردي و اجتماعي جامعه»، «نوع دوستي و مسووليت پذيري اجتماعي در مواجهه با بيماري كرونا»، از محورهاي موضوعي اين رويداد فرهنگي هنري به شمار مي رود.
برهمين اساس نيز مخاطبان گروه هاي سني كودك، نوجوان و بزرگسال مي توانند با بهره گيري از تكنيك(روش) آزاد و به صورت فردي، به خلق اثر پرداخته و با ارسال يك اثر در زمينه طراحي، نقاشي، عكاسي، كلاژ، چاپ و متن ادبي در اين مهرواره فرهنگي هنري شركت كنند.
اين درحالي است كه درج (نام و نام خانوادگي، گروه سني، شماره تماس و نشاني ) و درعين حال، ارسال تصوير اثر حداكثر تا پايان فروردين سال ۱۳۹۹ از طريق پيام رسان گپ يا واتس آپ به شماره ۰۹۳۳۵۴۰۰۷۴۹ از شرايط لازم براي شركت در اين مهرواره فرهنگي هنري اعلام شده است.
شايان ذكر است، از خالقان آثار برگزيده طي آييني در سال ۱۳۹۹ تجليل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار