کد خبر : 53245
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 تیر 1399- 20: 18

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در رشت برگزار می شود

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در رشت برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مراسم بزرگداشت شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از شهدای حادثه تروریستی هفتم تیر سال ۶۰ در رشت برگزار می شود.

به گزارش گیلانستان،حجت الاسلام مجتبی اشجری با اشاره به حادثه تروریستی هفتم تیر ماه سال ۶۰، اظهار کرد: تاریخ انقلاب اسلامی ایران بعد از پیروزی در طول سال‌های گذشته همواره شاهد توطئه و دسیسه استکبار جهانی به ویژه آمریکا جنایتکار و صهیونیسم بین الملل علیه ملت ایران بوده است.

وی با بیان اینکه اقتدار انقلاب و هوشمندی امام خمینی (ره) در سال‌های ابتدایی در محدود کردن فعالیت ایادی استکباری سبب شد تا دشمنان برای ضربه به انقلاب دست به ترور شخصیت‌های برجسته انقلابی بزنند، افزود: آنها با تصور اینکه با ایجاد ناامنی می‌توانند به هدف خود که فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده دست یابند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به حادثه تروریستی هفتم تیرماه سال ۶۰، گفت: این حادثه توطئه مشترک خط نفاق و جریان نفوذی لیبرال‌های وابسته به استکبار جهانی با حمایت آمریکا بوده است.

وی همچنین به حادثه ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب در ششم تیر ماه سال ۶۰، تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر حوادث تروریستی استکبار جهانی علیه ملت ایران در بازه ششم تا دوازدهم تیر ماه اتفاق افتاده این به پیشنهاد رهبر معظم انقلاب این هفته با عنوان «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» نامگذاری شده است.

اشجری با تأکید بر لزوم تبیین جنایات آمریکا علیه ایران و سایر ملت‌های مظلوم جهان، بیان کرد: باید نقض حقوق بشر و جنایت علیه بشریت که از سوی آمریکا و ایادی آن انجام شده برای برای جهان تشریح و تبیین شود.

وی به قیام و تظاهرات مردم آمریکا در هفته‌های اخیر علیه مقامات این کشور نیز اشاره کرد و افزود: گستره جنایات ضدبشری آمریکا در سال‌های اخیر به داخل کشور آمریکا و علیه ملت این کشور نیز رسیده و امروز فریاد «نمی‌توانم نفس بکشم» ملت آمریکا با تضییع حقوق سیاه پوستان و رواج تروریسم نژادی در جهان را شاهد هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه این استان چهار شهید «دکتر حسن عضدی، سیف الله عبدالکریمی، محمدصادق اسلامی و جواد سرافراز» در حادثه تروریستی هفتم تیر سال ۶۰ داشته است، گفت: «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» فرصت مناسب برای بازخوانی مواضع و بیانات ضداستکباری امام خمینی (ره) و منویات روشنگرانه و ضدتروریستی رهبر معظم انقلاب و تبیین جنایات تروریستی و ضدبشری آمریکا است.

وی در ادامه به برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در رشت اشاره کرد و افزود: این مراسم روز جمعه قبل از اقامه نماز جمعه با سخنرانی رئیس کل دادگستری استان گیلان در مصلای امام خمینی شهر رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار