کد خبر : 38385
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 تیر 1398- 30: 11

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

مراسم سالگرد شهدای هفتم تیر با سخنرانی قنبری برگزار می شود

مراسم سالگرد شهدای هفتم تیر با سخنرانی قنبری برگزار می شود

حجت الاسلام اشجری از برگزاری مراسم سالگرد شهدای هفتم تیر با سخنرانی حشت‌الله قنبری، استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام در مصلای امام خمینی(ره) رشت خبر داد.

به گزارش گیلانتسان حجت الاسلام «مجتبی اشجری» امروز( چهارشنبه،۵ تیر) با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد شهدای هفتم تیر در جمع خبرنگاران آمریکا را دشمن شماره یک حقوق بشر در جهان با نقاب دفاع از حقوق بشر دانست و گفت:  دولت آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در طول تاریخ است که برای تامین منافع نامشروع خود مرتکب هر جنایتی می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نامگذاری هفتۀ دوم تیرماه به هفتۀ بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: «هفتۀ بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» فرصتی مغتنم برای افشاگری و نمایاندن چهرۀ واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر است.

 

وی اقدامات تروریستی ۶ الی ۱۲ تیرماه توسط اتاق‌های فکر آمریکا و نیروهای وابسته و خودفروخته آنان را نشانه خواری و زبونی استکبار جهانی دانست و گفت: تبیین و بازخوانی جنایات آمریکا در برابر مردم مظلوم ایران سبب تقویت روحیۀ ظلم‌ستیزی و شناخت عموم مردم به ویژه جوانان نسبت به سیاست‌های خصمانه و اقدامات شیطانی آمریکا می‌شود.

 

اشجری ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر آمریکا را مایۀ مباهات جهان اسلام و بشریت دانست و افزود: بیش از چهل سال است که نظام سلطه به سرکردگی آمریکا با استخدام امپراتوری رسانه و دستگاه‌های تبلیغی صهیونیستی و با استفاده از اهرم حقوق بشر، استقلال میهن اسلامی و عزت ملت مسلمان ایران را هدف گرفته است.

وی حادثه تروریستی هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ و شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از شخصیت‌های برجسته نظام را یکی از بزرگ‌ترین وقایع تروریستی تاریخ معاصر دانست و گفت: سند مظلومیت و حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون پاک و مطهر شهدای هفتم تیر امضا شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه بیانیۀ گام دوم انقلاب سندی برای امیدآفرینی و ترسیم آیندۀ روشن ایران اسلامی است افزود: ملت مبارز و انقلابی ایران هرگز از آرمان‌ والای انقلاب اسلامی و اندیشۀ ناب امام خمینی(ره) فاصله نخواهد گرفت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهیدان دکتر حسن عضدی، سیف‌الله عبدالکریمی، محمدصادق اسلامی و جواد سرافراز، اظهار کرد: این چهار شهید گیلانی حادثۀ تروریستی هفتم تیر و ۱۰۴ شهید ترور استان، نماد غیرت و رشادت دلیرمردان دیار میرزا کوچک‌خان جنگلی و سند جانفشانی گیلانیان شجاع و جسور در راه پاسداری از انقلاب اسلامی هستند.

 

اشجری با اشاره به برگزاری مراسم استانی سی‌وهشتمین سالگرد شهادت شهید بهشتی و ۷۲ کبوتر آسمان هفتم تیر اذعان کرد: این مراسم با سخنرانی دکتر حشت‌الله قنبری، استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام پیش از خطبه‌های نمازجمعه(۷ تیر) در مصلای امام خمینی(ره) شهر رشت برگزار می‌شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار