کد خبر : 104701
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1402- 20: 10

بیانیه انجمن اسلامی راهیان گام دوم انقلاب:

مردم بصیر رشت نشان دادند فریب لیبرال ها، سکولارها و غرب باوران را نمی‌خورند

مردم بصیر رشت نشان دادند فریب لیبرال ها، سکولارها و غرب باوران را نمی‌خورند

مردم بصیر رشت چه زیبا نشان دادند که علی رغم همه تبلیغات و ظاهرنمایی‌ها، فریب لیبرال ها، سکولارها و غرب باوران را نمی‌خورند.

به گزارش گیلانستان، انجمن اسلامی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم»

 

به فضل الهی و توجهات حضرت ولی الله الاعظم روحی فداه روزی دیگر، یاد و خاطره‌اش در اذهان مردم ماندگار شد. این بار نیز مردم شریف ایران به ویژه سبز اندیشان دیار علم و فقاهت، خون و شهادت، مردم فهیم و بصیر گیلان، با مشارکت سیاسی و نوعِ انتخاب خود، عملاً پیامی واضح و آشکار صادر نمودند که زحمت تحلیلِ نتایجِ انتخابات را ،برای تحلیلگران کم و کوتاه کردند.

 

این بار هم کاری کردند که در نوع خود احسن العمل است و الحمدلله در آزمون الهی سربلند و پیروز بیرون آمدند.

 

این روزها همه ی جهادگرانِ تبیین و در راس آن مقام معظم رهبری از مردم انتظار نوعِ خاصی از نقش آفرینی را داشتند که با عنایت الهی مردم به زیبایی پاسخی سخت به دشمنانشان دادند و امیدهای ناصواب لیبرال‌ها و تکنوکرات‌ها را که می‌خواستند و می‌خواهند جامعه انقلابی و متدین ما را از اهداف عالی خود دور کرده و به سمت تک بعدی شدن ببرند،ناامید ساختند.

 

در این انتخاب، مهم ترین پیام گام دومی که ارتقای شگفت آور بینشِ سیاسیِ مردم بود، جلوه‌گر شد و نشان داد که مردم، به ویژه مردم بصیر رشت، مطالبه گر اقدامات انقلابی، جهادی و اصیل اسلامی در ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی هستند و چه زیبا نشان دادند که علی رغم همه تبلیغات و ظاهرنمایی‌ها، فریب لیبرال ها، سکولارها و غرب باوران را نمی‌خورند و اجازه نمی‌دهند به بهانه عمران و آبادانی، عزت ملی‌شان خدشه‌دار شود.

 

این انتخاب، بار مسئولیتِ منتخبین را، بیش از پیش سنگین کرده و نشان داده که این مردم شریف، از آنها انتظار خدمت صادقانه، عادلانه، بی‌منت، با قدرت تشخیص اولویت‌ها و نیازهای اساسی ملی و منطقه‌ای را دارند و این بر آنها فرض است که مراقب هوای نفس خود بوده و به جیفه ی دنیا، خود را نفروشند و برای انجام این تکلیف مهم از عقل جمعی بهره ببرند.

 

اعضای راهیان گام دوم انقلاب اسلامی ضمن تشکر از مردم شریف گیلان و عرض تبریک به منتخبان مردم،اعلام آمادگی می نماید تا در راستای اهداف عالی نظام و خدمت رسانی بهینه به مردم عزیز ایران ، چون یاورانی بی مدعا، در کنار خادمان ملت باشند.

 

به امید آن روز که همه ی ما با تقوا و عمل صالح زمینه ساز ظهور آن آفتاب عالمتاب، مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف باشیم.

 

و السلام علیکم و رحمه الله برکاته

*انجمن اسلامی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی – گیلان*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناکجاآباد یکشنبه , ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

اگر تونستی در اندازه یک خط لیبرال را تعریف کنی این موقع من می پذیرم باورت را.
دولت رئیسی لبرال نیست؟
خدای شکر که مرگ برای همه هست! وگرنه آدم ها همدیگر را می خوردند!!!

رفتن به نوار ابزار