کد خبر : 65903
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400- 00: 12

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان:

معرفی۷ برگزیده پویش «معلم عزیز من» / ۷۰ اثر ارسال شد

معرفی۷ برگزیده پویش «معلم عزیز من» / ۷۰ اثر ارسال شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به ارسال ۷۰ اثر به پویش استانی «معلم عزیز من»، گفت: هفت اثر به عنوان آثار برگزیده در دو بخش دانش آموزی و بزرگسالان انتخاب شد.

به گزارش گیلانستان، پریسا کرمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات متنوع مجموعه کتابخانه های عمومی گیلان در دوران فراگیری بیماری کرونا، اظهار کرد: برگزاری پویش‌های مجازی یکی از اقدامات با محوریت جلب مشارکت‌های مردمی بوده است.

کرمی به استقبال علاقمندان از پویش‌های مجازی در بستر فضای شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: پویش استانی «معلم عزیز من» با محویت ارسال فیلم‌هایی با مضامین محبت آمیز از سوی عموم مردم در دو بخش دانش آموزان و بزرگسالان همزمان با هفته معلم برگزار شد.

وی به ارسال بیش از ۷۰ اثر در قالب این پویش، گفت: بعد از بررسی آثار ارسالی هفت اثر به عنوان آثار برتر و برگزیده انتخاب شد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان ادامه داد: برگزیدگان این پویش استانی در دو سطح دانش آموزان و بزرگسالان و پس از بررسی‌های نهایی انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: در بخش دانش آموزی این پویش «یسنا امیدی» از سیاهکل، «سما انصاری» و «شکیلا شاهی پور» از رضوانشهر، «ریحانه بهروز قاضیانی»، «امیرحسین محسن پور» و «سلاله نیک بخش» از رشت انتخاب شدند.

کرمی همچنین افزود: در بخش ویژه بزرگسالان نیز اثر «محمد بشری» از رشت نیز به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار