کد خبر : 95268
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1402- 01: 22

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری گیلان:

ملاک‌های انتصاب در نظام اسلامی باید تقوا باشد

ملاک‌های انتصاب در نظام اسلامی باید تقوا باشد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: ملاک‌های انتصاب در نظام اسلامی باید تقوا باشد.

به گزارش گیلانستان، محمد جلایی ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا اظهار کرد: آستارا در یک موقعیت جغرافیایی ژئوپلیتیکی قرار دارد که در اصل دروازه ورود به جمهوری اسلامی از منطقه اوراسیا و قفقاز است که آینده بسیار روشنی را برای منطقه رقم خواهد زد.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه در آینده نزدیک باید منتظر سیل مهاجرت نیروهای کار به آستارا باشیم، افزود: این امر مستلزم توجه به زیرساخت‌های این شهرستان در همه ابعاد است.

 

وی با اشاره به برخی عقب ماندگی‌های موجود در آستارا گفت: بخشی از آنها به واسطه دشمنی دشمنان و بخشی به دلیل سو مدیریت بوده و از این رو باید عذرخواه مردم باشیم.

 

جلایی با بیان اینکه یکی از بزرگترین اهداف دشمن این است که نظام را ناکارآمد جلوه دهد، افزود: در نظام کارآمد در جمهوری اسلامی که برگرفته از احکام اسلامی است مسئولین باید دو ویژگی مهم توانایی و دانایی را داشته باشند.

 

وی ادامه داد: مهمترین عاملی که می‌تواند مسئولین ما را به دانایی و توانایی برساند این است که واقعاً بدانیم که در جمهوری اسلامی خدمت می‌کنیم و مردم ولی نعمت ما هستند و ما خدمتگزار و این چیزی است که معمار این نظام گفته است.

 

جلایی به تلاش شبانه روزی دشمن برای رسیدن به اهداف خصمانه خود اشاره کرد و گفت: هرکس در جمهوری اسلامی مسئولیتی دارد باید شبانه روز تلاش کند و کسانی که این کار را نمی‌کنند بدانند که خیانت به مردم و مملکت می‌کنند.

 

وی افزود: ملاک‌های انتصاب در نظام اسلامی باید تقوا باشد و وقتی ما ملاک انتصاب‌هایمان را تنزل می‌دهیم مطمئناً کارهایمان هم تنزل پیدا می‌کند.

 

جلایی با تاکید بر هم افزایی در پیشبرد امور تصریح کرد: اگرچه هر مسئولی وظیفه‌های سازمانی دارد اما در نهایت باید هم‌افزایی در خروجی کار دیده شود؛ مدیریت ریسک دارد و فردی که ریسک‌پذیر نیست، نباید مسئولیتی را بپذیرد؛ زیرا مسئولیت به معنای مواجهه و حل مشکلات است.

 

وی با اشاره به نقش مردم آستارا و نیروهای مرزبانی در حفاظت از مرزهای کشور گفت: مردم آستارا مرزدار و پاسداران مرزها در این محدوده جغرافیایی هستند و مسئولان شهرستان با توجه به این نقش باید مشکلات را با همدلی و احساس مسئولیت رسیدگی و برطرف کنند؛ این را ایران اسلامی از شما توقع دارد، زیرا دروازه ورودی این نوع نگاه هستید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

امین پنجشنبه , ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۸

و تخصص مثل جناب عالی!

رفتن به نوار ابزار