کد خبر : 12428
تاریخ انتشار : جمعه 15 اردیبهشت 1396- 17: 11

نتایج بررسی اعتراضات به رد صلاحیت‌ها در انتخابات شورای روستاهای ماسال / همه تایید شدند

نتایج بررسی اعتراضات به رد صلاحیت‌ها در انتخابات شورای روستاهای ماسال / همه تایید شدند

یک منبع آگاه از اتمام رسیدگی به اعتراضات نامزدهای رد صلاحیت شده در روستاهای ماسال و تایید صلاحیت کلیه نامزدها خبر داد.

به گزارش گیلانستان، نتایج بررسی اعتراضات به رد صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای اسلامی روستاهای شهرستان ماسال به پایان رسید.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز گفت: در مجموعه روستاهای ماسال و شاندرمن ۵۰۹ نفر ثبت نام کرده بودند که بجز ۵ نفر انصرافی پیش از اتمام مهلت رسیدگی به تایید صلاحیت ها، در مجموع ۶ نفر (۳ نفر از سوی هیات اجرایی و ۳ نفر از سوی هیات نظارت شهرستان) رد صلاحیت شده بودند.

وی افزود: در مرحله رسیدگی به اعتراضات این ۶ نفر، پس از بحث و بررسی در هیات نظارت شهرستان، این هیات صلاحیت هر ۶ نفر را تایید کرد.

این منبع آگاه با انتقاد از روند رسیدگی به صلاحیت نامزدها در استان گیلان گفت: متاسفانه در استان گیلان در این دوره رسیدگی به صلاحیت ها با روند عجیبی صورت گرفته به نحوی که همه افراد ثبت نامی در انتخابات شورای اسلامی روستاهای شهرستان تایید شده اند.

وی با اشاره به نامه اخیر خانواده های شهدای مدافع حرم گیلان به آیت الله قربانی برای ورود به روند رسیدگی به صلاحیت نامزدها گفت: همانطور که در این نامه آمده است؛ «تلاش برخی از مفسدین اقتصادی و سیاسی و اخلاقی برای تصاحب جایگاه با همراهی اعضای ستادهای اجرایی و خصوصا ستاد نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای استان، موجبات تأثر و تألم خانواده های شهدا را فراهم آورده است.». این روند جای تعجب و شگفتی دارد.

گفتنی است نتیجه اعتراضات ۳ نفر رد صلاحیت شده در انتخابات شورای شهر ماسال و شاندرمن هنوز مشخص نشده و هیات نظارت استان به عنوان مرجع رسیدگی کننده به اعتراضات این افراد، هنوز تصمیم نهایی را اعلام نکرده است./ ماسال نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار