کد خبر : 40200
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مرداد 1398- 34: 11

دارنده رتبه تک رقمی کنکور:

هیچ کلاس کمک‌آموزشی استفاده نکردم

هیچ کلاس کمک‌آموزشی استفاده نکردم

رتبه هشت کنکور سراسری رشته تجربی رتبه هشت کنکور سراسری رشته تجربی با غیرمفید دانستن کلاس‌های تقویتی در روند موفقیت در کنکور سرسری گفت: برای موفقیت در کنکور از هیچ کلاس کمک‌آموزشی استفاده نکردم.

به گزارش گیلانستان ریحانه فرخی ملکی صبح امروز ، با اشاره به دلایل موفقیت در کنکور سراسری اظهار کرد: مهم‌ترین دلیل موفقیت من در کنکور علاوه بر لطف و نگاه پروردگار، پشتکار و حمایت خانواده بود که در طول دوران آماده‌سازی من برای کنکور و تحصیل همیشه سنگ تمام گذاشتند و فضای آرامی را برای من ایجاد کردند.

وی با تأکید بر دقت در مطالعه برای موفقیت در کنکور سراسری گفت: برای موفقیت در کنکور ساعات مطالعه به نظرم زیاد اهمیت نداشته و کیفیت مطالعه بسیار بااهمیت است و من هم در این یک سال همواره روزی ۱۰ الی ۱۱ ساعت به‌طور متوسط با دقت درس‌های خود را مطالعه کرده و به ساعات مطالعه توجه نمی‌کردم.

رتبه هشت کنکور سراسری رشته تجربی با اذعان به اینکه برای موفقیت در کنکور از هیچ کلاس کمک‌آموزشی استفاده نکردم بیان کرد: بعضی از داوطلبان کنکور برای موفقیت در این آزمون به دنبال کلاس‌های تقویتی و کتاب‌های بیشمار کمک‌آموزشی هستند ولی من بیشتر تمرکزم بر روی تسلط بر درس و زدن تست‌های بیشمار همراه با منابع تستی زیاد بود.

فرخی لازمه موفقیت در هر آزمونی را تلاش و پشتکار دانست و افزود: در طول این‌یک سال هیچ‌وقت از لطف خدا ناامید نشده و باراهنمایی‌های خانواده و دوستان و باپشتکار زیاد به موفقیت در این آزمون اعتقاد و ایمان داشتم زیرا تلاش زیاد موفقیت با خود به همراه دارد.

رتبه هشت کنکور سراسری رشته تجربی با غیرمفید دانستن کلاس‌های تقویتی در روند موفقیت در کنکور سراسری گفت: بعضی از داوطلبان کنکور همه زمان و انرژی خود را صرف کلاس‌های تقویتی کرده و برای مطالعه در منزل هیچ زمانی ندارند ولی اگر به‌جای رفتن به کلاس‌های تقویتی وقت خود را در منزل صرف مطالعه منابع معتبر و زدن تست‌های بیشمار کنند بسیار در موفقیتشان در کنکور نقش دارد.

فرخی با اشاره به نقش برنامه‌ریزی مناسب برای کسب رتبه مناسب در کنکور سراسری تصریح کرد: من غیر از یک درس در هیچ کلاس تقویتی شرکت نکرده و تمام‌وقت خود را صرف تست زدن و مطالعه کتاب‌های معتبر کرده و در این مدت از فضای مجازی فاصله گرفتم زیرا تمام تمرکز من از این طریق از بین می‌رفت.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار