کد خبر : 84549
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401- 09: 15

سرپرست راهداری گیلان خبر داد؛

۵۴۲ راهدار در محورهای استان گیلان مستقر هستند

۵۴۲ راهدار در محورهای استان گیلان مستقر هستند

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: ۵۴۲ راهدار در قالب ۶۰ تیم در محورهای استان گیلان برای اجرای طرح زمستانه مستقر هستند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ جاور صفاری پیش از ظهر سه شنبه در همایش آغاز رزمایش طرح زمستانه گیلان با اشاره به وجود سه گردنه برف گیر در استان اظهار کرد: گیلان به دلیل شرایط جغرافیایی و آب و هوایی از جمله استان‌های برف گیر کشور است.

 

وی از آمادگی پلیس راه گیلان در مقابله با بحران‌ها اشاره کرد و افزود: تمام امکانات و دستگاه‌ها برای برون رفت از بحران در فصل زمستان بسیج می‌شوند.

 

رئیس پلیس راه گیلان از اجرای طرح زمستانه برای مقابله و پیشگیری از بحران در استان خبر داد و اضافه کرد: اجرای طرح زمستانه آمادگی دستگاه‌ها را برای برون رفت از بحران برف دو چندان می‌کند.

 

سرهنگ صفاری با بیان اینکه تجربه محوری و تصمیم سازی درست برای مقابله با بحران اثرگذار است، ادامه داد: فرصت سازی از بحران به عنوان یک اصل پذیرفته باید مورد توجه همه دستگاه‌ها قرار گیرد.

 

آمادگی ۵۴۲ نیروی راهداری در طرح زمستانه

 

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان نیز در ادامه با اشاره به اینکه ۵۴۲ نیروی راهداری در قالب ۶۰ تیم برای پیشگیری از حوادث احتمالی در جاده‌های برفگیر استان مستقر شدند، اظهار کرد: از این تعداد ۵۷ تیم عملیاتی و سه تیم پشتیبانی است.

 

غلامعلی نیک فهم به فعالیت ۵۳ راهدارخانه ثابت و سیار در گیلان اشاره کرد و افزود: ۳۹۱ دستگاه ماشین برف روبی و سنگین در مدت اجرای طرح زمستانی آماده خدمات رسانی هستند.

 

وی همچنین تأکید کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان به تجهیز راهدارخانه‌ها به ماسه و نمک در زمان بارش برف و یخبندان اقدام کرده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار