کد خبر : 58997
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1399- 33: 19

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

ادامه اعتراضات مردم شفت در پی انتصاب فرماندار جدید/ تجمع نمازگزاران در مصلی و سردادن شعار علیه فتنه‌گران

ادامه اعتراضات مردم شفت در پی انتصاب فرماندار جدید/ تجمع نمازگزاران در مصلی و سردادن شعار علیه فتنه‌گران

با گذشت چند روز از انتصاب حسن پور به سمت سرپرستی فرمانداری شفت، دامنه اعتراضات مردمی و فعالان سیاسی و اجتماعی در این شهرستان گسترده تر می‌شود.

به گزارش سرویس سیاسی گیلانستان، در پی انتصاب محمد(سارنگ) حسن پور به سمت فرمانداری شهرستان کمتر توسعه یافته شفت، دامنه اعتراضات و انتقادات به این تصمیم عجولانه و صرفا سیاسی استاندار گیلان همچنان ادامه دارد.

در همین راستا مردم انقلابی شهرستان شفت عصر امروز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه و در محوطه مصلی شفت به صورت خودجوش و آتش به اختیار دست به تجمع اعتراضی زدند.

تجمع کنندگان و معترضان امروز در شفت که عمدتا از رزمندگان دفاع مقدس و همچنین مدافعین حرم بودند با شعار های «مرگ بر فتنه گر» و «با ولایت زنده‌ایم تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم» نسبت به انتصاب حسن پور به سمت سرپرستی فرمانداری شفت اعتراض کردند.

گفته شده در تجمع امروز مردم انقلابی شفت امام جمعه و همچنین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شفت نیز از آنجا که مورد خطاب معترضین بودند، حضور داشته و مستمع دغدغه های نمازگزاران بودند.

پیش از اعتراضات حضوری مردم انقلابی شفت، مردم ولایت مدار از جمله فعالان سیاسی اجتماعی نیز با انتشار بیانیه و یادداشت های متعدد علاوه بر عزل عجولانه فرماندار سابق، نسبت به انتصاب سرپرست فرمانداری شفت انتقاد کردند.

آنطور که مستندات، تصاویر و اذعان فعالان سیاسی و اجتماعی بیان می‌کند، حسن پور، یکی از فعالین ستاد روحانی، رئیس جمهوری در گیلان بوده و علاوه بر آن در ستاد انتخاباتی عاملان فتنه ۸۸ نیز این مدیر عالی رتبه شفت دارای مسوولیت بوده است.

آنطور که بهروزی فر، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس در خصوص این انتصاب گفته، حسن پور از فعالان فتنه نبوده اما در ستاد یکی از فتنه گران در دوران انتخابات مشارکت فعالانه داشته است.

نماینده فون و شفت همچنین اذعان کرده که خود با این انتصاب مخالف بوده اما این انتخاب ما حصل تصمیم وزارت کشور و شخص استاندار در گیلان بوده است.

اکنون با گذشت چند روز پس از انتصاب حسن پور به عنوان چهارمین فرماندار دولت روحانی در شفت به نظر می‌رسد مردم علیرغم ادوار پیشین به شدت از خودکامگی دولت در این انتصاب رنجیده و دفاعیات نماینده‌شان در خانه ملت نیز نتوانسته مرهمی بر آلام و رنجش خاطر آنها باشد.

حسن پور هر چند فتنه گر نبوده اما از آنجا که از نیروهای منسوب به عاملان فتنه در جریان انتخابات ۸۸ بوده و مواضعی ضد عاملان و مخلان امنیتی در سال ۸۸ به نظر می‌رسد تاکنون نداشته، این موضوع انقلابیون شفت را بیش از پیش رنجور کرده است.

اکنون باید دید وزارت کشور با این تصمیم خود که تمامی جریانات سیاسی و گروهای کنش‌گر را علیه خود شورانده و جدای از آن بی احترامی به نیروهای توانمند و متعهد شفت کرده چه پاسخی به اعتماد مردم خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سجاد جمعه , ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

اتفاقا ایشون پنجه در پنجه موسوی در وسط میدان بوده و عکسش هم آقای بهمنش منتشر کرده

سعید جمعه , ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹

تا الان هرکس مخالف نطام حرکت کرد پست کرد . هدف آنها هم چپاول بود نه خدمت ، البته دستگاههای دیگر هم بی تقصیر نیستند چون بی تفاوتند.. هرگز کسی به دروغ های انتخاباتی رسیدگی نکرد.

ایران شنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

چی چرت پرت نوشته اید . انقلابیون شفت یعنی چه ؟ چهارتا ادم مزخرف و فسیل در نماز جمعه نماینده مردم نیستند .

نماینده حق انتصاب فرماندار را ندارد .فرماندار نماینده قوه ی مجریه است .
در صمن نام سایت خود را عوض کنید . گیلان بهتر از گیلانستان است .

شفتی سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰

وواقعا جای خجالت داره ..فکر میکنید مردم و افکارعمومی شمارا خیلی بهتر و موجه تر از اهالی فتنه میدانند فرق آنها که دروغ گفتند وشما که بادروغ وجعل اخبار قصدتخریب نماینده عالی دولت درشهرستان رادارید چیست ؟؟کل اون افرادی که بعداز پایان نمازجمعه شروع به توهین کردند به تعداد انگشتان یک دست نمیرسید..شما دیگر یک پایگاه خبری مورداعتماد نیستید وبا اخبار دروغی که این روزها کار کردید بشدت دربین مردم تنزل پیدا کردید..راستی خیلی جالب است بدانید اون افرادی که درپس پرده درحال تشویش اذهان عموم هستندبرای تخریب یک جوان این سرزمین،، درجای دیگر ودرپس پرده درخواست دادندورایزنی میکنندکه پست فرمانداری رابه فلان شخص که مورد تاییدماهستندبدهیددرصورتیکه اون شخص حتی موردتایید دستگاههای نظارتی وغیره هم نیستند چه برسد به پست فرمانداری..

رفتن به نوار ابزار