کد خبر : 2521
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آذر 1394- 54: 21

امروز دشمنان روزهای فتنه ۸۸ در لباس دیگری ظاهر شده اند

امروز دشمنان روزهای فتنه ۸۸ در لباس دیگری ظاهر شده اند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری اجتماع طلایه‌داران بصیرت در میدان شهدای ذهاب رشت در هشتم دی ماه خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور است.

به گزارش درگیلان، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری در نشست برنامه‌های یوم الله ۹دی از برگزاری اجتماع طلایه‌داران بصیرت در میدان شهدای ذهاب رشت در هشتم دی ماه خبرداد و اظهار داشت: سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور است.

وی با بیان اینکه همزمان بایوم الله ۹ دی نیز مراسمی بزرگ و باشکوه در سالن اجتماعات بانک صادرات گیلان برگزار می‌شود، افزود: سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری رئیس دیوان عدالت اداری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مسئولیت برگزاری مراسم در سالن اجتماعات با بسیج کارمندان استان گیلان و مراسم طلایه داران بصیرت بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان است.

حجت الاسلام و المسلمین اشجری با بیان اینکه ایمان و باورهای اعتقادی مردم به ساحت سید و سالار شهیدان باعث شد که مردم نتوانند خشم خود را نسبت به فتنه گران پنهان کنند، خاطرنشان کرد: بنابراین مردم به خیابان‌ها آمدند و مرگ بر فتنه‌گر سردادند.

وی با اشاره به اینکه بصیرت مردم زمینه‌ساز یوم الله ۹دی شد، افزود: رهبری هوشمندانه رهبر انقلاب و درایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری توطئه دشمنان را سرکوب کرد.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی گیلان سکوت برخی از خواص را مورد انتقاد قرار داد و گفت: این خواص نتوانستند نقش خود را به‌درستی ایفا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین اشجری شور و شعور حسینی مردم گیلان در پیشتازی از دفاع از حریم ولایت را مورد تأکید قرار داد و افزود: این مهم زمینه‌ساز شکل‌گیری هشتم دی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار