کد خبر : 31966
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 آذر 1397- 16: 11

جلسه ستاد مدیریت عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان برگزار شد

جلسه ستاد مدیریت عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان برگزار شد

جلسه ستاد مدیریت عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان با حضور اعضای ستاد در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

به گزارش گیلانستان مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در این جلسه گفت: ستاد بحران شهرداری در طول سالهای گذشته با عملکرد مطلوب خود در سطح استان گیلان درخشیده و باعث ایجاد آرامش به همشهریان عزیز شده است.
وی افزود: با توجه به پیش بینی های هواشناسی، امسال هم با اتخاذ تدابیر و پیش بینی های لازم با تمام امکانات در راه خدمت رسانی به شهروندان آماده هستیم.
وی اضافه کرد: با توجه به سوابق مثبت سالهای گذشته امسال باید بهتر از همیشه آماده مقابله با بحران های احتمالی باشیم.
کاظمی گفت: پس بعد از این جلسه نخستین نشست لجستیکی با حضور پیمانکاران و بخش خصوصی برای عقد قرارداد دستگاههای مکانیکی انجام خواهد شد تا با خیالی آسوده از نظر امکانات خودروئی و دستگاهی به استقبال زمستان برویم.
وی افزود: با تدابیر صورت گرفته از سوی مدیریت اجرایی و فضای سبز کار شاخه زنی و هرس درختان برای جلوگیری از وارد آمدن آسیب در حوادث سطح شهر در حال انجام بوده تا مردم فهیم لاهیجان دغدغه ای در مواجهه با بارش برف نداشته باشند.
شهردار لاهیجان گفت: مردم لاهیجان لایق بهترینها هستند و با کمک گرفتن از سازمانهای مردم نهاد و همکاری همشهریان و معتمدین محلی می توانیم از همه ظرفیت ها در بحران ها استفاده کنیم.
کاظمی افزود: اداره ارتباطات هم از طریق ارسال به موقع پیام و عملکرد ستاد بحران و عملیات زمستانی و انعکاس تلاش خادمان مردم می تواند باعث آرامش شهروندان شود و مشکلات مردم را نیز مورد رصد قرار داده تا بررسی و رفع شود.
وی اضافه کرد: حضور اعضای شورای اسلامی شهر که نمایندگان مردم هستند باعث قوت قلب بوده و با همراهی معتمدین هر محل می توانیم در سطح محلات هم از ظرفیت گسترده شهروندان در مدیریت عملیات زمستانی استفاده کنیم.
کاظمی گفت: امسال هم با برگزاری جشنواره آدم برفی و جشنواره های دیگر ضمن فراهم کردن فضایی شاد در خدمت شهروندان و هم استانی های گرانقدر خواهیم بود و پس از انجام وظیفه برای خدمات رسانی به مردم در بازگشایی معابر برای نشاط اجتماعی شهروندان هم برنامه ریزی کنیم .
وی افزود: سال گذشته با خرید ۳ تیغه برف روب و تعمیر یک تیغه دیگر بهتر توانستیم در برف روبی معابر عمل کرده و امسال هم برای افزایش تعداد تیغه برف روب اقدام خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: در طول هفته آینده مانوری با حضور دستگاهها و نیروهای ستاد عملیات بحران شهرداری لاهیجان برای حفظ آمادگی و آرامش خاطر شهروندان برگزار خواهد شد.
محسن شیخ شعربافان، نماینده شورای اسلامی شهر در ستاد بحران شهرداری در این جلسه گفت: از شهردار لاهیجان و کارکنان شهرداری بابت توجه به مدیریت بحران قدردانی کرده و آمادگی اعضای شورای شهر برای پشتیبانی از این ستاد را اعلام می نمایم.
در ادامه این جلسه هریک از اعضای ستاد گزارشی از عملکرد مجموعه خود در ستاد مدیریت بحران ارائه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار