کد خبر : 42092
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1398- 29: 11

مسؤول ستاد کنگره هشت هزار شهید گیلان:

حذف عنوان شهید از تابلوهای رشت اخیراً انجام شد

حذف عنوان شهید از تابلوهای رشت اخیراً انجام شد

مسؤول ستاد کنگره هشت هزار شهید گیلان با اشاره به اتفاقات اخیر پیرامون حذف عنوان شهید در رشت گفت: طبق پیگیری‌های انجام‌شده به این نتیجه رسیدیم که حذف عنوان شهید از برخی تابلوهای معابر عمومی سطح رشت اخیراً انجام‌شده است.

به گزارش گیلانستان سید غلامرضا امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اتفاقات اخیر پیرامون حذف عنوان شهید از برخی تابلوهای سطح شهر اظهار کرد: این موضوع را از طریق برخی از اعضای شورای شهر و شهردار رشت پیگیری کردیم و امیدواریم که هیچ عمدی در کار نباشد.

وی با بیان اینکه مردم رشت دل‌بستگی فراوانی به شهدا دارند، افزود: پس از بررسی‌های انجام‌شده درباره حذف عنوان شهید از برخی تابلوهای سطح رشت مسؤولین مربوطه اعلام کردند که پیمانکار این پروژه مربوط به سال‌های گذشته بوده اما با پیگیری‌های انجام‌شده مطلع شدیم که حذف عنوان شهید از برخی تابلوهای سطح رشت اخیراً انجام‌شده است.

امیری با تأکید بر اینکه شهدا متعلق به همه مردم هستند، گفت: شهدا متعلق به طیف خاصی نیستند و تمامی مردم به شهیدان دل‌بستگی دارند.

مسؤول ستاد کنگره هشت هزار شهید گیلان با اشاره به اینکه هشت هزار شهید در دوران جنگ تحمیلی افتخاری بزرگ برای گیلانیان است، تصریح کرد: رزمندگان گیلانی از ساعات اولیه وقوع جنگ تحمیلی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضوری گسترده داشتند و از میهن اسلامی دفاع کرده و مزین شدن تابلوهای معابر عمومی به نام مبارک شهدا کمترین اقدام در زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان بوده و امیدواریم پس‌ازاین در چنین مباحثی با دقت و توجه بیشتری عمل شود.

امیری با بیان اینکه تعمدی بودن حذف عنوان شهید از تابلوهای سطح رشت را  پیگیری می‌کنیم، خاطرنشان کرد: چنانچه نسبت به تعمدی بودن این اقدام اطمینان پیدا کنیم یقیناً این مسئله را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون موضوع آتش به اختیار بیان کرد: از مردم ولایتمدار رشت تقاضا داریم در صورت مشاهده چنین کج‌سلیقگی‌هایی پیرامون حذف عنوان شهید از تابلوهای سطح شهر، موضوع را به ستاد کنگره هشت هزار شهید گیلان اطلاع داده تا کنگره مستقیماً نسبت به اصلاح آن اقدام کند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار