کد خبر : 89389
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اسفند 1401- 57: 19

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی:

شهرداری بندرانزلی در یک پرونده قضایی ۴۰۰ میلیارد تومانی پیروز شد

شهرداری بندرانزلی در یک پرونده قضایی ۴۰۰ میلیارد تومانی پیروز شد

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با اشاره به موفقیت شهرداری بندرانزلی در یک پرونده قضایی ۴۰۰ میلیارد تومانی گفت: با همراهی مسئولان ذیربط و تلاش تیم حقوقی شهرداری توانستیم پس از ۱۵ سال در پرونده بزرگ حقوقی که یکی از پیمانکاران سابق علیه شهرداری مطرح کرده بود به موفقیت دست یابیم.

به گزارش گیلانستان، شعبان جعفری با بیان اینکه این پیروزی با کمترین هزینه ممکن کسب شده است، اظهار کرد: در این پرونده از ظرفیت واحد حقوقی شهرداری بندرانزلی استفاده شد و وکیلی در این خصوص انتخاب نشده بود.

 

وی با اشاره به پیچیدگی‌های سخت این پرونده گفت: پیمانکار از سال ۱۳۸۵دعاوی متعددی علیه شهرداری مطرح کرده بود اما پس از گذشت بیش از ۱۵ سال این پرونده برای همیشه بسته شد و بدون آنکه ریالی به ناحق از حق و حقوق شهر و شهرداری کسر شود پیمانکار محکوم شد تا مبالغی که به واسطه پرونده‌های حقوقی گذشته از شهرداری اخذ شده بود را به حساب شهرداری بازگرداند.

 

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی تصریح کرد: پرونده شبهات بسیاری داشت اما در طول سال های گذشته در مورد این پرونده‌ها یا دفاع درستی صورت نمی گرفت یا همدلی و همراهی که این دوره ایجاد شده بود، وجود نداشت اما با تلاشی که در این دوره صورت گرفت، ثابت شد مسئولان نظام برای حفظ بیت المال با تمام وجود پای کار هستند.

 

وی از همه مسئولانی که در موفقیت این پرونده با شهرداری همراهی کردند، تقدیر کرد.

 

شهر گردشگری بندرانزلی با حدود ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در حاشیه دریای خزر از پرجمعیت‌ترین و بزرگ‌ترین شهرهای استان گیلان و یکی از متراکم‌ترین شهرهای ایران از لحاظ تراکم جمعیت محسوب می‌شود. این شهر طبق آمار «پرباران‌ترین شهر ایران» است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار