کد خبر : 3557
تاریخ انتشار : جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴

فرمانداری رشت با خریداران آرا برخورد کند/ شکایت رسمی ستاد عظمتی از تخلفات انتخاباتی

فرمانداری رشت با خریداران آرا برخورد کند/ شکایت رسمی ستاد عظمتی از تخلفات انتخاباتی

معاون اطلاع رسانی دفتر کاندیدای انتخابات مجلس رشت با بیان اینکه وکیل الدوله ها راننده ماشین تخریب اصولگرایان شده اند، گفت: برخی از مسئولان نیز از محل بیت المال به وکیل الدوله ها خدمت می کنند.

احمدی معاون اطلاع رسانی دفتر سید ولی الله عظمتی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان” با اشاره به اینکه فرمانداری رشت باید دقت بیشتری در اجرای انتخابات داشته باشد، اظهار کرد: تلاش برای ورود وکیل الدوله ها به مجلس با سه طرح توسط برخی از حامیان دولت در حال رقم خوردن است.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداری رشت باید با متخلفان برخورد جدی کند، خاطرنشان کرد: ستاد عظمتی شکایت رسمی را حق خود می داند و خواهان درس عبرتی برای متخلفان انتخاباتی است.

معاون اطلاع رسانی دفتر کاندیدای انتخابات مجلس رشت با بیان اینکه وکیل الدوله ها راننده ماشین تخریب اصولگرایان شده اند، افزود: برخی از مسئولان نیز از محل بیت المال به وکیل الدوله ها خدمت می کنند.

احمدی با تاکید بر اینکه عظمتی در بسیاری از صندوق ها نماینده ای ندارد، گفت: اعتماد و اعتقاد کامل به شورای محترم نگهبان داریم زیرا در حوزه نظارت بر انتخابات شورای نگهبان همواره عملکرد ستودنی داشته است.

وی با بیان اینکه مردم باند قدرت و ثروت را کنار خواهند گذاشت، گفت: تخریب چهره های ارزشی، از بین بردن بنرها و پوسترهای تبلیغاتی و دروغ پردازی از طریق سایتهای اجاره ای از جمله طرح های شوم اصلاح طلبان رادیکال در انتخابات بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار