کد خبر : 6697
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1395- 48: 21

هجمه فرهنگی دشمن خطرناک‌تر از جنگ ۸ ساله است

هجمه فرهنگی دشمن خطرناک‌تر از جنگ ۸ ساله است

فرمانده تیپ تکاور میرزا کوچک‌ با بیان اینکه دشمن روی تمام افراد جامعه ما نقشه کشیده است، گفت: هجمه فرهنگی دشمن خطرناک‌تر از جنگ هشت ساله است.

به گزارش گیلانستان ، سردار حسین مصطفی‌پور عصر امروز در مراسم یادمان ساکنان کوی دوست فرماندهان و شهدای والامقام ماچیان شهرستان رودسر اظهار کرد: امنیت، آرامش، وحدت و ولایت‌پذیری امروز جامعه ما مدیون استقامت، مردانگی، ایثار و جانفشانی‌های شهداست.

وی با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: به برکت از خود گذشتگی‌های رزمندگان اسلام در میدان نبرد و پشتیبانی مالی و معنوی مردم در پشت جبهه‌ها از نتیجه جنگ سرافراز خارج شدیم.

فرمانده تیپ تکاور میرزا کوچک به وضعیت نابسامان و بحران‌های کشورهای منطقه و حاشیه اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام و دین تلاش می‌کنند به طریق مختلف در اعتقادها و صفوف وحدت و یکپارچگی مردم ما نفوذ کنند تا از این طریق آرامش و امنیت کشور متزلزل شود.

وی هجمه‌های فرهنگی دشمن را از جنگ هشت ساله کشور خطرناک‌تر و سخت‌تر خواند و گفت: امروز مهم‌ترین دغدغه رهبر معظم انقلاب از نفوذ فرهنگی دشمن بوده و این موضوع را بارها در جمع دولتمردان، دانشجویان، دانش‌آموزان و مردم تأکید کرده‌اند «مواظب دشمن باشید که تلاش می‌کند تا به اعتقادها و صفوف وحدت مردم نفوذ کند».

مصطفی‌پور با اشاره به اینکه بسیاری از انقلابیون با فریب شیطان از مسیر انقلاب جدا شدند، تصریح کرد: باید دقت کرد زیرا هر کدام از ما در معرض خطر نفوذ دشمن و وسوسه‌های شیطان هستیم.

وی به فرمایش‌های مقام معظم رهبری که فرمود در زیر دستکش رنگین غرب و استکبار شیطان‌هایی نهفته است، اشاره کرد و افزود: دشمن روی تمام افراد جامعه ما نقشه کشیده و برنامه‌هایی برای آینده کشور ما دارد که باید مراقب تهدیدهای دشمن باشیم.

این مسؤول درباره تحریم اقتصادی کشور و بحث برجام، گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب نباید به‌راحتی فریب بخوریم و حرف دشمن را بپذیریم.

وی بسیج را اعجاز الهی، حافظ مستضعفان، کعبه دل‌ها، کهکشان راه الهی، حامی مظلوم و دشمن ظالم خواند و گفت: بسیج برگرفته از نهضت عاشورای حسینی(ع) بوده که به فرمان امام(ره) برای امنیت کشور شکل گرفت.

مصطفی‌پور با بیان اینکه اعمال و رفتار بسیج امروز در جهان ظهور پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: در کشورهایی مانند یمن، عراق، سوریه و لبنان با الگوگیری از بسیجیان کشور توانسته‌اند پیروزی‌هایی را در مقابل دشمنان به دست آورند.

فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار