کد خبر : 60564
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399- 40: 12

سوالاتی از رئیس ستاد میرحسین در گیلان؛

چگونگی عضویت موظف “ربانی” در هیئت مدیره منطقه آزاد تنها ۲ ماه پس از تمدید غیر موظف؟!

چگونگی عضویت موظف “ربانی” در هیئت مدیره منطقه آزاد تنها ۲ ماه پس از تمدید غیر موظف؟!

چه افرادی سینه چاک کرده اند و این تبدیل وضعیت را صورت داده اند و علت این سینه چاکی برای چه منافع سیاسی بوده است؟

به گزارش گیلانستان، در خبرها امده بود که هرمز ربانی عضو غیرموظف هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی تبدیل وضعیت کرده و با ابلاغی به عنوان عضو موظف منصوب شده است. این درحالی است که این فعال سیاسی تندرو دو ماه پیش حکم غیرموظفش تمدید شده بود.

سوال مخاطبان از اقای دکتر ربانی این است که علت این تبدیل وضعیت در ماه های پایانی چه بوده است؟ چه افرادی سینه چاک کرده اند و این تبدیل وضعیت را صورت داده اند و علت این سینه چاکی برای چه منافع سیاسی بوده است؟ آیا ایشان فکر کرده اند که در دولت بعدی هم با این کارنامه سیاسی میتوانند در این جایگاه بمانند؟

ایشان چند سال سابقه کار دارد؟ شنیده شده است که نامبرده در دهه ۷۰ سالگی عمر بابرکت خود است چطور تا الان بازنشسته نشده ؟و چه ترفندی به کار برده است؟

شنیده شده است که همسر وی یکی از مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی است! و نیز باجناق ایشان هم یکی از مدیران عالی رتبه همین سازمان است و باز گفته می شود پدر داماد ایشان در فاز تجارت منطقه پروژه بزرگ اقتصادی را شروع کرده و ابهاماتی در نوع قرارداد این پروژه وجود دارد. چطور ایشا توانسته این همه امتیازات را به دست بیاورد و آیا در به دست اوردن انها از جایگاه خود به نفع اقوام خود استفاده ای نکرده است؟

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار