کد خبر : 4407
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 خرداد 1395- 06: 10

یک‌میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان برای سفر رئیس جمهور به گیلان هزینه شد!

یک‌میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان برای سفر رئیس جمهور به گیلان هزینه شد!

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان گفت: یک‌میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان برای سفر رئیس جمهور به گیلان در فروردین ماه سال گذشته هزینه شد و این مبلغ را به هتل‌ها و سالن‌های غذاخوری پرداخت کردند.

به گزارش درگیلان، حسن کربلایی عصر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت بیست و ششم خرداد سالگرد شهادت شهدای مؤتلفه اسلامی در محل ساختمان این حزب در گیلان اظهار کرد: امروز مصادف با شهادت چهار شهید حزب مؤتلفه اسلامی است که در سال ۴۴ به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه مؤتلفه اسلامی در سال ۴۱ با فرمان امام راحل تشکیل شد، افزود: گروه‌های سه‌گانه‌ای که با امام(ره) در تهران ارتباط داشتند توسط امام راحل به قم دعوت شدند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه سه گروه مجاز با امام راحل در تهران ارتباط داشتند، افزود: امام(ره) برای به وحدت رساندن این گروه‌ها فرمود با یکدیگر ائتلاف کنید و نتیجه آن تشکیل ائتلاف هیأت‌های مؤتلفه اسلامی شد.

وی با اشاره به اینکه امام(ره) پس از تشکیل ائتلاف مؤتلفه اسلامی حرکت خود را قبل از انقلاب با استفاده از بدنه فعال حزب مؤتلفه در زمینه بیانیه، سخنرانی و… انجام دادند، گفت: حزب مؤتلفه و حزب‌الله لبنان تنها دو حزبی هستند که توسط امام راحل تاسیس شده است.

کربلایی با تصریح بر اینکه حزب موتلفه در مدت ۱۴ سال تبعید امام(ره) در عراق در خدمت ایشان بود، خاطرنشان کرد: راهپیمای‌ها و تجمع‌ها به‌عهده هیأت مؤتلفه اسلامی بود.

وی اعدام حسن علی‌منصور را توسط گروه‌های مسلح حزب مؤتلفه عنوان کرد و یادآور شد: محمد بخارایی، نیک‌نژاد، صفار هرندی و امانی از شهدای حزب مؤتلفه اسلامی هستند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان به تشکیل دفاتر این حزب در استان‌ها اشاره کرد و افزود: حزب مؤتلفه اسلامی در ۳۱ استان کشور دفتر دارد و در گیلان از سال ۶۷ فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه حزب مؤتلفه در مجموع ۲۰۰ دفتر در سراسر کشور دارد، گفت: در گیلان ۱۰ دفتر حزب مؤتلفه اسلامی فعالیت دارند.

کربلایی گرد‌آوری و دعوت از نیروهای ارزشی و عضوگیری از نیروهای بالفعل و بالقوه را بخشی از فعالیت تشکیلات حزب مؤتلفه اسلامی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در موضوع‌های مختلف بخش سیاسی موضع‌گیری می‌کنیم، اظهار کرد: موضع‌گیری در انتخابات در واحد سیاسی حزب موتلفه جمع‌بندی می‌شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان در ادامه به هزینه‌های استاندار این استان اشاره کرد و گفت: استاندار گیلان برای تغییر دکوراسیون مهمانسرای استانداری ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کرده در حالی که نیازی به این هزینه‌کرد نبود.

وی یادآور شد: یک‌میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان برای سفر رئیس جمهور به گیلان در فروردین ماه سال گذشته هزینه شد و این مبلغ را به هتل‌ها و سالن‌های غذاخوری پرداخت کردند و هنوز ۲۵۰ میلیون تومان به رستوران‌های استان بدهکارند.

کربلایی اضافه کرد: وزیر راه و شهرسازی با خانواده خود به گیلان سفر کرد و در دهکده ساحلی انزلی برای اقامت دو شب وی از طریق استانداری گیلان مبلغ ۱۱.۵ میلیون تومان هزینه شد.

وی با بیان اینکه سفر یک رئیس جمهور برای استان زمانی مبارک است که برای رفع بیکاری باشد، متذکر شد: سفر رئیس جمهور باید برای ایجاد اشتغال، رفع محرومیت و راه‌اندازی چرخ صنعت باشد./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار