کد خبر : 61313
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399- 40: 10

مدیر کانون شهدای انقلاب آستارا:

آستارایی ها به همت کانون شهدای انقلاب رایگان ویزیت شدند

آستارایی ها به همت کانون شهدای انقلاب رایگان ویزیت شدند

مرمرشاهی گفت: شهروندان آستارایی به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی ویزیت رایگان شدند.

به گزارش گیلانستان، «فرید مرمرشاهی» امروز( جهارشنبه، ۱۷دی) اظهارکرد: به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی شهروندان آستارایی به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی رایگان ویزیت شدند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی مسجد میرزا بندر آستارا با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ شهروند آستارایی به صورت رایگان توسط پزشک متخصص معاینه شدند، افزود: همچنین در این طرح داوطلبین جمعیت هلال احمر نسبت به کنترل فشار خون و تست دیابت مراجعین اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه ویزیت رایگان شهروندان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شد، تصریح کرد: این طرح با همکاری گروه جهادی پایگاه بسیج شهید محمدزاده اجرا شد.

مرمرشاهی گفت: ویزیت رایگان شهروندان با هدف کمک و یاری به افراد بی بضاعت که توان پرداخت هزینه پزشکی و درمانی را ندارند و ارتقای سلامت جامعه انجام شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی مسجد میرزا بندر آستارا با بیان اینکه در مناسبت های مختلف ویزیت رایگان شهروندان به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی انجام می شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری مسئولان، به افراد نیازمند خدمت کنیم و با ویزیت رایگان بیماران و توزیع امکانات دارویی و بهداشتی یاری رسان آنان باشیم.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار