کد خبر : 7894
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1395- 56: 8

آقای ساجدی، حالا اینقدر تند نرو/ بهتر است کمی ادب از مرحوم آیت الله امینیان یاد بگیرید

آقای ساجدی، حالا اینقدر تند نرو/ بهتر است کمی ادب از مرحوم آیت الله امینیان یاد بگیرید

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان گفت: جنابعالی بهتر است حداقل به خاطر تعلقتان به بیت مرحوم آیت الله امینیان، کمی ادب را از ایشان یاد بگیرید و مثل بی ریشه های فتنه گر و کسانی که سر در آخور انگلیس دارند حرف نزنید.

حسن کربلایی دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، در واکنش به سخنان اخیر امام جمعه آستانه اشرفیه(لینک) خطاب به حجت الاسلام ساجدی اظهار کرد: این آدمهایی که پای منبر شما در رشت نشسته بودند، {منظور همان مراسمی که قرار بود از هاشمی تجلیل شود} سالها به اقای هاشمی حمله کردند،  بزرگان اینها کتاب عالیجناب سرخ پوش نوشتند، هاشمی را اشرافی خواندند، در انتخابات تهران او را تخریب کردند، وقتی او دو دوره رییس جمهور ایران شد، یکی از این آدمها به او کمک نکردند، به نشریات آنها برگردید، ببینید چقدر هاشمی را تخریب کردند، حالا این پامنبربهای شما همه تازه به دوران رسیده، مجهول الهویه و آدمهای بی ریشه هستند؟!

عضو ارشد جبهه متحد اصولگرایان گیلان با بیان اینکه بعید است اینها اینقدر وضعشان خراب باشد، گفت: آقای ساجدی، حالا اینقدر تند نرو، بهتر است جنابعالی فقط امام جمعه و نماینده ولی فقیه در آستانه باشید و مثل بی ریشه های فتنه گر و کسانی که سر در آخور انگلیس دارند حرف نزنید. هاشمی محترم بوده و هست و ما پیام رهبری را ملاک قرار دادیم، شما هم مثل رهبری موضع بگیرید، فعلا که همه از او تجلیل میکنند، چرا ناراحتی؟

کربلایی همچنین خاطرنشان کرد: از این نوع فحش ها و ناسزاها را روحانی هم به منتقدین خود زده و بهتر است جنابعالی همان راه را نروید. هاشمی را فتنه گران سال ۸۸ خراب کردند،  آنها میخواستند به گندکاریها و تخلفات و هنجار شکنی های خودشان رنگ و بوی بومی و ارزشی بدهند و رفتند پشت سر هاشمی مخفی شدند، همان بلایی که منافقین بر سر آیةالله طالقانی آوردند.

وی در پایان تاکید کرد: جنابعالی بهتر است حداقل به خاطر تعلقتان به بیت مرحوم آیت الله امینیان، کمی ادب را از ایشان یاد بگیرید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱:۴۶

بهتره بیاد ادب رو از شما یاد بگیره (پندی از لقمان به پسرش)

علی چهارشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

درود برعمار گیلان
درود بر یاران ولایت
هر کسی ودر هر لباسی بخواهد به نظام وخون شهدا پشت کند قطعا مفتضعه وبی آبرو میگردد.
ان شالله نمایندگان گیلان بصیرت و صراحت لهجه در بیان حقیقت را از حاج حسن کربلایی یاد بگیرند

رفتن به نوار ابزار