کد خبر : 14589
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1396- 45: 17

آمادگی کامل رزمی، عملیاتی و اطلاعاتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

آمادگی کامل رزمی، عملیاتی و اطلاعاتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا با تأکید بر وجود آمادگی کامل رزمی، عملیاتی و اطلاعاتی در بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان اسلام و انقلاب بر توانایی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران واقف هستند.

به گزارش گیلانستان، ناخدایکم احمدرضا شهیدی ظهر امروز در جمع فرماندهان و کارکنان  آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا در رشت، اظهار داشت: دریادلان ولایتمدار نیروی دریایی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری گسترده خواهند داشت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، روز جهانی قدس را یادگار آن حضرت خواند و گفت: ایشان با حمایت از مردم مظلوم فلسطین در همان ابتدای پیروزی نظام اسلامی به دنیا نشان دادند که فلسطین اولویت اول جهان اسلام است و خواهد بود.

ناخدا شهیدی با تأکید بر وجود آمادگی کامل رزمی، عملیاتی و اطلاعاتی در بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزود: دشمنان اسلام و انقلاب و در رأس آنها استکبار جهانی بر توانایی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران واقف هستند.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا با اشاره بر حمایت‌های مادی و نظامی کشورهای مستکبر از جمله آمریکا از گروهکهای تکفیری و صهیونیستی اعلام داشت: دشمنان اگر نمی‌دانند بدانند که ملت ایران در دفاع از آرمان‌های اسلام، انقلاب و کشور، محکم و استوار ایستاده است.

وی اظهار داشت: آن‌ها با راه انداختن جنگ‌های نیابتی در بین مسلمانان در کشورهای عراق، سوریه و یمن می‌خواهند ملت‌های مسلمان را به جان هم انداخته تا یک امنیت پایدار برای رژیم صهیونیستی ایجاد کنند.

ناخدا شهیدی با بیان اینکه به همت شما جوانان و سربازان امام زمان (عج) و همت تمام مسلمانان رژیم جنایتکار صهیونیستی از صفحه تاریخ محو خواهد شد افزود:ملت ایران یکبار دیگر در روز جهانی قدس، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار