کد خبر : 6662
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395- 37: 13

اجتماع ۱۰۰ هزار نفری بسیجیان در گیلان/ اعزام پزشک به روستای سراوان رشت

اجتماع ۱۰۰ هزار نفری بسیجیان در گیلان/ اعزام پزشک به روستای سراوان رشت

فرمانده سپاه قدس گیلان از اجتماع بزرگ ۱۰۰ هزار نفری بسیجیان همزمان با هفته بسیج در این استان خبر داد.

سردار محمد عبدالله‌پور پیش از ظهر امروز در دیدار بسیجیان استان با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان با تسلیت اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: امسال هفته بسیج «بسیج، انقلابی و خدمتگذاری» نامگذاری شده است.

وی، بسیج را به‌منزله روح جاری در تمام اعضا و رگ و ریشه کشور عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری پنج شاخص را برای انقلابی‌گری بیان فرمودند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پایبندی به اصول اساسی و مبنایی از شاخص‌های انقلابی‌گری در رهنمودهای مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: فردی انقلابی محسوب می‌شود که براساس شاخص‌های اسلام عمل کند.

عبدالله‌پور، پایبندی به استقلال همه‌جانبه کشور را از شاخص‌های انقلابی‌گری در رهنمودهای مقام معظم رهبری خواند و بیان کرد: حساسیت در برابر دشمن از موضوع‌های مهم در انقلابی‌گری است.

وی به بزک کردن دشمن توسط برخی از افراد اشاره کرد و گفت: دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی ادامه دارد و گرگ صفتان درندگی خود را از دست نمی‌دهند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر داشتن تقوای سیاسی و دینی، خاطرنشان کرد: بسیجیان با تبعیت از مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف حضور دارند.

اجرای ۴۰۰ برنامه در هفته بسیج گیلان

عبدالله‌پور در ادامه از اجرای ۴۰۰ برنامه در هفته بسیج گیلان خبر داد و یادآور شد: امسال یک‌هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در استان احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۲۴۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گیلان تاکنون تحویل شده است، اظهار کرد: تا پایان امسال واحدهای باقی‌مانده به مددجویان تحویل می‌شود ضمن اینکه تعمیر مسکن مددجویان کمیته امداد گیلان در دهه فجر سال جاری آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان به اجرای رزمایش الی بیت‌المقدس اشاره کرد و افزود: رزمایش مذکور در راستای تامین امنیت داخلی و امداد و نجات در حوادث غیر مترقبه اجرا شده است.

عبدالله‌پور با بیان اینکه همراهی زائران خارجی امام حسین (ع) از مرز آستارا به عهده سپاه قدس گیلان است، تصریح کرد: تعداد هفت هزار نفر از زائران خارجی از گیلان تا مرز شلمچه هدایت شدند.

وی همچنین، اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم را از برنامه‌های هفته بسیج در گیلان خواند و بیان کرد: گروه پزشکی بسیج برای ویزیت مردم روستای سراوان با توجه به وضعیت منطقه اعزام شدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان به اجرای برنامه‌های فرهنگی در استان اشاره کرد و گفت: امسال نخستین کنگره ۸ هزار شهید گیلان برگزار شده است ضمن اینکه برنامه فرهنگی فصل شیدایی از جمله فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در استان محسوب می‌شود.

عبدالله‌پور با اشاره به اعزام ۱۱ هزار نفر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از ابتدای امسال تاکنون، خاطرنشان کرد: سال گذشته تعداد ۳۰ هزار نفر از استان به مناطق عملیات دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

وی از تشکیل ۱۲ هزار و ۵۰۵ حلقه صالحین در بسیج گیلان خبر داد و یادآور شد: ۴۳۹ نفر طلبه و روحانی سرگروهی حلقه‌های صالحین در استان را به عهده دارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان از اجتماع بزرگ ۱۰۰ هزار نفری بسیجیان استان در هفته جاری خبر داد و اظهار کرد: گیلان ۸۹۷ هزار نفر بسیجی دارد و از این تعداد ۳۴۶ هزار نفر خواهر و ۵۴۵ هزار نفر برادر هستند.

عبدالله‌پور، واکسیناسیون طیور را از برنامه‌های اجرایی در گیلان خواند و بیان کرد: سوم آذرماه امسال واکسیناسیون طیور برای مقابله با بیماری نیوکاسل در استان آغاز می‌شود.

فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار