کد خبر : 32399
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 دی 1397- 30: 11

اجرای فاز اول پیاده‌راه از روبروی شهرداری تا حوالی فرمانداری انزلی

اجرای فاز اول پیاده‌راه از روبروی شهرداری تا حوالی فرمانداری انزلی

وحید پورحضرت معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان بندر انزلی اظهار داشت: در قالب طرح های باز آفرینی پروژه های خوبی را می توان اجرا کرد و ایجاد پیاده راه فرهنگی، خواسته بحق مردم انزلی است.

به گزارش گیلانستان جلسه کمیته ساماندهی-کالبدی، زیرساختی ستاد باز آفرینی پایدار شهری شهرستان بندر انزلی با محوریت پروژه پیاده راه فرهنگی با حضور نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی و روسای ادارت مربوطه در دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بندر انزلی برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار در این جلسه اظهار کرد: این جلسه در راستای اجرای پروژه پیاده راه مرکزی بندر انزلی برگزار شده است.

وحید پورحضرت افزود: در قالب طرح های باز آفرینی پروژه های خوبی را می توان اجرا کرد و ایجاد پیاده راه فرهنگی، خواسته به‌حق مردم انزلی است.

وی یادآور شد: با توجه به وجود ابنیه های تاریخی ثبت شده در میدان مرکزی شهر، هر اقدامی در میدان مرکزی بندر انزلی نیازمند هماهنگی با اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار خاطر نشان کرد: در فاز اول، این پیاده راه از روبروی شهرداری تا حوالی فرمانداری انزلی اجرا می شود و علاوه بر اینکه محدوده پرترددی است مشکلات ترافیکی هم رفع می شود.

پورحضرت تاکید کرد: برای اجرای این پروژه نیازمند هماهنگی و همکاری دستگاه های مرتبط ذیربط هستیم و باید ادارات گاز و برق و مخابرات در اجرای این پروژه نهایت همکاری را داشته باشند.

در این جلسه مقرر شد دستگاه های خدمات رسان در خصوص جابجایی، اصلاح و توسعه شبکه های خود در مسیر اجرای پروژه پیاده راه فرهنگی اقدامات لازم را با هماهنگی شهرداری و راه و شهر سازی (اداره باز آفرینی شهری) به عمل آورند.

انتهای پیام/دیار میرزا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار