کد خبر : 58530
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آبان 1399- 37: 11

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان:

اجرای ۵۵ پروژه استانداردسازی گرمایشی در مدارس گیلان؛ «بنیاد برکت» ۴۸ پروژه آموزشی در استان اجرا می‌کند

اجرای ۵۵ پروژه استانداردسازی گرمایشی در مدارس گیلان؛ «بنیاد برکت» ۴۸ پروژه آموزشی در استان اجرا می‌کند

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با اشاره به اجرای ۵۵ پروژه استانداردسازی گرمایشی مدارس استان گفت: بنیاد برکت ۴۸ پروژه آموزشی در گیلان احداث می‌کند.

به گزارش گیلانستان، علی دقیق ، با اشاره به اجرای ۵۲ پروژه ورزشی و آموزشی مربوط به سال ۹۹ در سطح استان گیلان اظهار داشت: از مجموع ۵۲ پروژه، ۴۳ پروژه آموزشی بوده، یک پروژه پرورشی شامل کانون فرهنگی، یک پروژه استخر، ۳ سالن چند منظوره و ۵ سالن ورزشی با استخر در سطح گیلان اجرا می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان با بیان اینکه پروژه‌های آموزشی مذکور با سطح زیربنای بیش از ۳۱ هزار مترمربع و ۲۲۷ کلاس‌ درس در حال اجرا است خاطرنشان کرد: از مجموع ۵۲ پروژه، ۱۱ پروژه امسال افتتاح شدند و ۴۱ پروژه نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

دقیق با اشاره به اقدامات انجام شده جهت استانداردسازی گرمایشی در مدارس گیلان تصریح کرد: طی برنامه‌ای بخاری‌های نفتی کلاً از مدارس جمع شد و هم‌اکنون ۵۵ پروژه استانداردسازی گرمایشی مدارس در دست اجرا داریم که ۳۵ مدرسه، بخاری گازی غیراستاندارد دارند و شوفاژ ۲۰ مدرسه نیز فرسوده است.

وی با بیان اینکه ۴۰ پروژه استانداردسازی گرمایشی در مرحله عقد قرارداد قرار دارند ابراز داشت: بنیاد برکت حدود ۴۸ پروژه آموزشی با ۲۸۸ کلاس درس و زیربنای ۳۵ هزار مترمربع در سطح استان گیلان در حال احداث و تکمیل دارد که از این تعداد ۳۵ پروژه افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان خاطرنشان کرد: هدف ما ایجاد فضاهای آموزشی ایمن و مطابق با استانداردهای متناسب برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان است.

دقیق با اشاره به بهره‌گیری از معماری ایرانی و اسلامی و توجه به انرژی سبز در فضاهای آموزشی و پروژه‌های در حال اجرا تصریح کرد: بسیاری از فضاهای آموزشی قبلاً به‌صورت خشک و بی‌روح ساخته می‌شدند اما امروز با بهره‌گیری از شاخصه‌های معماری ایرانی و اسلامی احداث می‌شوند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار