کد خبر : 34485
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اسفند 1397- 00: 18

اعضای اتاق بازرگانی گیلان انتخاب شدند + اسامی

اعضای اتاق بازرگانی گیلان انتخاب شدند + اسامی

انتخابات اتاق بازرگانی گیلان با حضور نماینده وزیر صنعت، معدن و رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان در رشت برگزار شد.

به گزارش گیلانستان انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گیلان امروز با حضور نماینده وزیر صنعت، معدن و رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان در رشت برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در این مراسم با اشاره به اینکه هدف از تشکیل اتاق بازرگانی در حقیقت فراهم کردن زمینه‌های توسعه اقتصاد کشور بوده است اظهار داشت: تبادل افکار، بیان آرا و عقاید مدیران صنعتی، معدنی، کشاورزی و بازرگانی از دیگر اهداف هستند.

فرهاد دلق‌پوش با بیان اینکه اتاق بازرگانی از وظایف مهمی در بعد داخلی و خارجی برخوردار است افزود: این مجموعه را می‌توان یکی از مهم‌ترین و بزرگترین مجموعه‌های اقتصادی بخش خصوصی دانست و دارای جایگاه ویژه‌ای در بسیاری از تصمیمات اقتصادی کشور است.

وی یکی از شرایط ثبت‌ نام در انتخابات اتاق بازرگانی از جمله تجربه حداقل ۳ سال سابقه عضویت معتبر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اشاره کرد و گفت: این انتخابات در راستای بهره‌گیری از توانمندی‌ها و تجارب اعضا اتاق بازرگانی، هر چهار سال یک بار در اتاق بازرگانی و به شکل کشوری برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به استقبال بالا از انتخابات اتاق بازرگانی افزود: ورود به این مجموعه از طریق رأی فعالان بخش خصوصی، اهمیت دارد و انتظار داریم که انتخابات هم در فضای منظم و آرام برگزار شود و در زمان آن در صورت نیاز تمدید می‌شود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی گیلان به  اجرای مواد ۱۲ و ۱۳ تبصره ۲ ماده ۱۵ قانون اتاق بازرگانی اشاره کرد و افزود: در این راستا امسال، نهمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی در تاریخ ۱۱ اسفند‌ماه در محل اتاق‌ بازرگانی برگزار شد.

دلق‌پوش با اشاره به اینکه ۸۵۰ نفر از کارت عضویت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در استان گیلان برخوردار هستند ابراز داشت: در این دوره از انتخابات ۶۷۶ نفر به‌عنوان واجد شرایط در انتخابات و ۲۹ نفر نیز به‌ عنوان کاندیدای شرکت در این انتخابات حضور دارند.

وی با بیان اینکه  ۲۹ نفر به‌‌عنوان کاندیدای شرکت در این دوره از انتخابات حضور دارند خاطرنشان کرد: از بین این افراد، ۱۵ نفر به‌عنوان اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان برای یک دوره چهار ساله انتخاب شدند.

دلق‌پوش گفت: هادی تیزهوش تابان، علیرضا آقازاده، قاسم رضائیان، هادی داداش‌زاده، مهران فکری، امیر پورنصیر، ایرج محبوبی، علیرضا صنعت‌کار، حجت نقاش‌زادگان، بهمن لطیفی، سامان نظری معافی، عبدالنبی جرک، طاهر زمردنیا، محمدعلی شجاع‌پور و غلامحسین نوروزنژاد به ترتیب، بیشترین آرا را کسب کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خاطرنشان کرد: این افراد منتخب با برگزاری انتخابات داخلی نسبت به انتخاب هیئت رئیسه اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان گیلان در بین این انتخاب‌شدگان اقدام ld;kkn.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار