کد خبر : 26949
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 تیر 1397- 04: 19

افتتاح بنیاد امید ایرانیان شعبه گیلان با حضور عارف!؟/ از کدام امید سخن می‌گویید!؟

افتتاح بنیاد امید ایرانیان شعبه گیلان با حضور عارف!؟/ از کدام امید سخن می‌گویید!؟

چرا بازهم قصد دارید همانند پنج سال گذشته مردم را با کلمات پوچ و واهی به سخره گرفته و به دنبال منافع سیاسی خود سرگردان کنید.

به گزارش گیلانستان/ یادداشت وارده: وقتی امروز از افتتاح بنیاد امید ایرانیان شعبه گیلان در روز پنج شنبه هفته جاری با حضور عارف اصلاح طلبان مطلع شدم ناخودآگاه دلم گرفت.
امید کلمه ای است که این روزها برایمان بسیار غریبه شده است.
شاید پیش از این مردم ایران با این کلمه بسیار عجین شده بودند، منظورم آن روزهایی است که با وجود تمام تحریم ها با همت و همدلی و با عزت و افتخار مشکلات را پشت سر می گذاشتیم.
اما حالا چند وقتی است که از نگاهمان ، کلاممان و حتی انتقادات گاها تندمان فقط بوی فقر، ناامیدی و درد شنیده می شود.
سکه به مرز سه میلیون نزدیک شده و ارز روزهای ۱۰ هزار تومانی اش را سپری می کند، برخی از اقلام ضروری دارویی از لیست بیمه خارج شده، بازنشستگان معوقات چند ماهه خود را نگرفته اند، مردم خوزستان آب ندارند و………
آری ……تمام اینها درد است.
دردی به وسعت آه کشیدن های پدرانی که دستان زمخت و پینه بسته کارگریشان در تامین نیازهای اولیه عاجز شده اند.
یاد روزهای جنگ بخیر ، همان روزهایی که مردان بی ادعا سینه هایشان را سپر بلای دشمن کردند و هرگاه پیر مرادشان مردم را به یاری رساندن برای جبهه ها فراخواند همه مشتاقانه لبیک گفته و از تخم مرغهایی که قرار بود با فروشش امرار و معاش کنند تا زیور آلاتشان را خالصانه برای دفاع از اسلام، انقلاب و حمایت از رزمندگان هدیه دادند.
و چه مضحک بود روزی که معاون رئیس جمهور وقت در دورانی که مدعی استقلال و قدرت هستیم زیور آلات و سکه های مردم را برای رفع مشکلات اقتصادی مطالبه کرد تا این هم اندوهی شود بر دیگر دردهایمان.
افتتاح بنیاد امید ایرانیان شعبه گیلان؟؟؟
از کدام امید سخن می گوئید ؟
چرا باز هم قصد دارید همانند پنج سال گذشته مردم را با کلمات پوچ و واهی به سخره گرفته و به دنبال منافع سیاسی خود سرگردان کنید.
باور کنید دیگر وعده های دروغین راه به جایی نمی برد، این روزها مردم تشنه اقدام و عمل هستند،اقدام و عملی که رهبر انقلاب بارها تاکید کرد اما گوش شنوایی وجود نداشت.
اندوهگینیم از تمامی حقوق های نجومی که برخی از مدیران معتقدند سهمشان از سفره انقلاب است.
اندوهگینیم از تمامی کارخانجات ورشکسته و از تمامی زندان هایی که به واسطه عدم توان مردان در پرداخت سکه های چند میلیونی مهریه در حال پر شدن است، از تمامی حرفهایی که فقط قصد توجیه و حواله کردن مشکلات به نام دولت قبلی را دارد.
بس کنید.شما را به خدا بس کنید.
این انقلاب سهم الارث پدری کسی نیست و اگر هم قرار به سهم خواهی باشد سهم مردم از همه بیشتر است.
این انقلاب متعلق به مردم است، مردمی که برای تحقق آن تا سال ۵۷ در زیر شکنجه های ساواک و پس از آن در دوران هشت سال دفاع مقدس در نبرد با رژیم بعثی و هم پیمانانش و بعد از آن در دوران تحریم و نداری و فقر مردانه یاریتان کردند و خم به ابرو نیاوردند.
برجام ، برجام گفتنهایتان چیزی عاید مردم نکرد و فقط سپرده های ارزی برخی از آقازاده ها را در کشورهای اروپایی افزایش داد.
ما نیازی به بنیادهای تو خالی و سیاسی تان نداریم، ما نیازی به وعده های دروغین و واهی نداریم .
ما عزت خود را می خواهیم ، عزتی که با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و با پشت پا زدن به دولت های مستکبر جهان محقق می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد شنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

واقعا این اصلاح طلبان روی سنگ پا رو کم کردند! تا دم مرگ هم فکر قدرت هستند! چی بگه آدم؟ اینهمه به کشور و ملت خسارت زدنند و باعث عبرت کره شمالی شدند و با این سیاست داخله و خارجه مردم دچار فقر و عزت پاسپورت ایرانی را با اخراج تند و تند دیپلمات ها لگد مال کردند، هنوز هم دنبال سه کشور ذلیل اروپائی دارند منت میکشند و وزیر خارجه روسیه میگه ایران هرگز از برجام خارج نمیشه! یعنی اینا لیبرال های بقول خودشون مسلمان! آبروی نداشته لیبرالیسم رو هم کم کردند! دیر نیست ملت ایران تو انتخابات مجلس و ریاست جمهوری یه بار برای همیشه این حضرات غربزده پُررو را سر جاشون بنشنونن.ان شاءالله

رفتن به نوار ابزار