کد خبر : 39426
تاریخ انتشار : شنبه 29 تیر 1398- 24: 11

فرماندار ماسال:

افزایش ۱۱ درصدی اعتبارات ماسال/ روسای ادارات پیگیر پروژه‌های نیمه‌تمام باشند

افزایش ۱۱ درصدی اعتبارات ماسال/ روسای ادارات پیگیر پروژه‌های نیمه‌تمام باشند

عامر با بیان اینکه در سال جاری ۱۲ میلیارد و ۹۸۲ میلیون تومان اعتبار به ماسال اختصاص پیدا کرده که نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است، گفت: روسای ادارات باید پیگیر پروژه‌های نیمه تمام حوزه مربوطه خود باشند.

به گزارش گیلانستان«محمدجواد عامر» صبح امروز(شنبه، ۲۹تیر) در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته با همکاری نماینده شهرستان و مسئولان ادارات توانستیم درصد زیادی از اعتبارات را جذب کنیم و در این راستا جز شهرستان‌های موفق باشیم.

فرماندار ماسال با بیان اینکه با جذب اعتبارات در ۱۴ آیتم، شاهد بهبود شاخص‌های اعتباری شهرستان بودیم افزود: اعتبارات تخصیص یافته شهرستان ماسال در سال جاری ۱۲ میلیارد و ۹۸۲ میلیون تومان است.

وی با اشاره به رشد ۱۱ درصدی اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته، گفت: در بخش اعتبارات استانی سه میلیارد و ۶۵۴ میلیون، در ردیف سه درصد نفت و گاز ۶ میلیارد و ۴۵۵ میلیون تومان و ردیف جزء ۲ میلیارد و ۸۷۲ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

عامر تصریح کرد:  با توجه به مشکلاتی که در زمینه کسب درآمد از صادرات نفتی و تحریم‌های آمریکا به وجود آمد، با راهنمایی‌های مقام معظم رهبری و تلاش دولت با افزایش درآمدهای کشور در بخش صادرات غیر نفتی و بخش مالیاتی، شاهد افزایش اعتبارت کمیته برنامه‌ریزی هستیم.

فرماندار ماسال با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید از ادارات کل پیگیر جذب اعتبارات باشند خاطرنشان کرد: حدود ۱۵ درصد از بودجه کل کشور از طریق کمیته برنامه‌ریزی شهرستان توزیع می‌شود و مابقی آن از طریق وزارتخانه‌ها و در سطح استان در ادارات کل توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه روسای ادارات باید پیگیر پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه مربوطه خود باشند اظهار کرد: پروژه آسفالت راه ماسال به گیلوان، آسفالت حاجی بجار به طالب دره و تعریض کلیدبر به ماسال از جمله پروژه‌های بسیار مهم شهرستان در حوزه راه و شهرسازی هستند که باید با پیگیری ویژه تا پایان امسال اجرایی شوند.

عامر با بیان اینکه تکمیل پروژه پل توسه سرای شاندرمن و آسفالت راه روستایی از دیگر پروژه‌های اهمیت‌دار شهرستان است، افزود: با توجه به پیگیری‌های نماینده شهرستان، قیر مناسبی برای ماسال تخصیص پیدا کرده است.

فرماندار ماسال با انتقاد از پیشرفت کند پروژه سدلاسیتیکی این شهرستان، گفت: این سد در  پیشرفت ۶۵ درصدی متوقف شده و انتظار می‌رود آب منطقه‌ای با پیگیری‌های لازم در راستای رشد این پروژه کوشا باشد.

وی با بیان اینکه ۳۸ روستای این شهرستان با مشکل آب مواجه هستند تصریح کرد: با توجه به رشد ۹۰ درصدی پروژه مجتمع آبرسانی خانقاهبر و دوله ملال، اما پروژه تکمیل نشده است.

عامر با اشاره به ۴۵ نقطه بحرانی در حوزه برق شهرستان خاطرنشان کرد: در این راستا قرار بود برای رفع مشکل برق هفت میلیارد تومان به شهرستان اختصاص داده شود اما تا کنون به این تعهدات عمل نشده است.

فرماندار ماسال با بیان اینکه احداث ایستگاه پکیج تصفیه فاضلاب شهر ماسال از دیگر پروژه‌های مهم شهرستان است، اظهار کرد: ادامه این پروژه نیازمند مکاتبه آب منطقه‌ای جهت تکمیل فرایند تحویل زمین است.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار