کد خبر : 48082
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398- 18: 17

مدیرعامل تنها کارخانه تولید مواد ضدعفونی:

اگر استاندار و بانک همکاری نکنند، یکشنبه تولید متوقف می شود/ می‌گویند ۳ ماه بعد وام می دهند در صورتیکه شرکت تأمین‌کننده مواد اولیه فقط پول نقد می‌خواهد!

اگر استاندار و بانک همکاری نکنند، یکشنبه تولید متوقف می شود/ می‌گویند ۳ ماه بعد وام می دهند در صورتیکه شرکت تأمین‌کننده مواد اولیه فقط پول نقد می‌خواهد!

کارخانه تولید مواد ضدعفونی در گیلان با کمبود مواد اولیه مواجه شده و علیرغم دستور استاندار گیلان به بانک عامل در خصوص تأمین منابع مالی برای خرید مواد اولیه این کارخانه ولی هنوز این امر محقق نشده است.

به گزارش گیلانستان، کارخانه نیوساد یک کارخانه تولید محصولات بهداشتی آرایشی یک‌بارمصرف است که با توجه به بحران و شیوع بیماری کرونا در کشور و استان گیلان تمامی خطوط تولید محصولات به سمت تولید محلول‌های ضدعفونی دست و مواد آنتی باکتریال تغییر محصول داده و به‌صورت شبانه‌روز در حال تولید محصولات بودند ولی اکنون به علت تمام شدن مواد اولیه با مشکلاتی مواجه شده که نیازمند کمک مسؤولان استانی برای تأمین مواد اولیه است.

مواد اولیه کارخانه برای تولید محصولات ضدعفونی تمام شده است

در همین خصوص مدیرعامل کارخانه نیوساد در گفتگو با فارس با بیان اینکه این کارخانه کارش تولید محصولات یک‌بارمصرف بهداشتی است، اظهار کرد: پس از شیوع بیماری کرونا در گیلان اکثر خطوط تولید این کارخانه به سمت تولید محلول‌های ضدعفونی رفته تا مردم با دغدغه کمتری به زندگی خود ادامه دهند.

همایون معصومی با اشاره به ظرفیت کاری کارخانه نیوساد گفت: ظرفیت این کارخانه تولید محصولات بهداشتی در یک شیفت کاری بوده، اکنون تولید خود را به سه شیفت رسانده تا نیازهای استان را در راستای پیشگیری از ویروس کرونا برطرف کند.

وی با اذعان به اینکه مواد اولیه کارخانه برای تولید محصولات ضدعفونی تمام شده است، تصریح کرد: استاندار برای تأمین مواد اولیه هم قول پیگیری داده و هم به مدیرعامل بانک عامل نامه زده تا با دادن وام مشکل این کارخانه را برطرف کند ولی بانک استان تاکنون همکاری لازم را نداشته است.

مدیرعامل کارخانه نیوساد با انتقاد از عدم همکاری بانک عامل در استان گیلان در خصوص تأمین منابع مالی برای خرید مواد اولیه افزود: چهار روز نامه استاندار گیلان روی میز مدیرعامل بانک عامل بوده و ایشان می‌گوید وام را به‌صورت یک سند اعتباری که مبلغش سه ماه بعد پرداخت می‌شود را می‌دهد درحالی‌که شرکت تأمین‌کننده مواد اولیه فقط پول نقد می‌خواهد.

معصومی با تأکید بر غیرمتعارف بودن صدور سند اعتباری توسط بانک‌ها بیان کرد: انجام چنین کاری برای سه الی چهار سال پیش بوده و اکنون‌که شرکت‌ها به‌صورت نقد فقط کار می‌کنند، صدور سند اعتباری تقریباً غیرمتعارف است.

وی با از تعطیلی کارخانه تولیدکننده مواد بهداشتی در صورت عدم کمک بانک عامل خبر داد و گفت: کشور و استان گیلان در شرایط بسیار حساس و بحرانی است لذا اگر مسؤولان بانک و استاندار کمک‌های لازم را به ما نکنند تولید محصولات ضدعفونی در استان گیلان از یک‌شنبه متوقف می‌شود ولی در صورت انجام تعهد بانک می‌توانیم نیاز شهرستان رشت را برطرف کنیم.

مدیرعامل کارخانه نیوساد با درخواست از استاندار گیلان در خصوص برخورد جدی با بانک بیان کرد: از استاندار که خود را یک گیلانی می‌داند تقاضا دارم به تأمین مواد اولیه کارخانه ما توجه کرده و با مدیرعامل بانک که چهار روز به نامه استاندار به توجه است برخورد کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار