کد خبر : 13743
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1396- 04: 18

باید پیگیری شود که چرا شهردار رشت هزینه ستاد رئیسی را بر عهده داشت

باید پیگیری شود که چرا شهردار رشت هزینه ستاد رئیسی را بر عهده داشت

عضو شورای چهارم رشت گفت: شهردار علیرغم اینکه فریب آقایان رمضانپور و زاهد را خورده و از آقای حسنی حمایت کردند پس از انتخابات افسوس خوردند که چرا از آقای آقازاده حمایت نکردند.

به گزارش گیلانستان به نقل از حرف تازه، صد و هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی رشت بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در عمارت مرکزی شورای شهر رشت آغاز گردید.

۱۰:۲۰؛ فاطمه شیرزاد، اسماعیل حاجی پور، محمد حسین واثق کارگرنیا، رضا رسولی، عباس صابر، حجت جذب، مظفر نیکومنش نودهی، سید رضا موسوی روزان، مجید رجبی ویسرودی، مسعود کاظمی و فرهاد شوقی از اعضای حاضر در این جلسه هستند.

۱۰:۲۶؛ مسعود کاظمی ریاست شورا با تبریک حماسه حضور مردمی در ۲۹ اردیبهشت، گفت: این حضور بیانگر پایبندی مردم بود. تنها همدلی و اتحاد هست که چاره ساز مشکلات خواهد بود. مسئولین، مردم و نخبگان باهم برای آبادانی این شهر کمک خواهند کرد.

وی ادامه داد: از تمامی برگزار کنندگان انتخابات تشکر کرده و به آنان خسته نباشید و به منتخبین مردم در شورای پنجم تبریک می گویم و امیدوارم برای آبادانی این شهر نهایت تلاششان را انجام دهند.

۱۰:۳۹؛ محمدعلی رفیعی نوده به عنوان ناطق اول با بیان اینکه به منتخبین مردم در شورای پنجم تبریک عرض میکنم و به افرادی که رای نیاوردند نیز تبریک می گویم چون می دانم نیتشان خیر بوده است، گفت: شورا فقط عشق به مردم و شهر می خواهد، امیدوارم در شورای پنجم همدلی و اتحاد وجود داشته و اختلاف نظر و جنگ نباشد.

وی ادامه داد: از شورای منتخب پنجم خواهش میکنم در مورد رودخانه ها کارهایی اساسی انجام دهند. در شورای چهارم بودجه آمد ولی متاسفانه کارهای این دو رودخانه انجام نشد.

رفیعی با بیان اینکه امیدوارم در شورای پنجم در مورد ترافیک اندیشه های اساسی انجام شود، اظهار داشت: بنده یک رشتی، متولد رشت هستم و هرکاری کردم برای رشت و شهروندان رشت بوده است. در این چهارسال فعالیت در شورا، مالیات عمرم را داده ام.

۱۰:۳۹؛ رسولی به عنوان ناطق دوم با قدردانی از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، گفت: در گذشت مهدی تقی زاده روزنامه نگار و فعالی سیاسی را به جامعه ی روزنامه نگاران استان و شهر رشت تسلیت عرض می کنم.

وی ادامع داد: بنده نامه ای را در جهت نامگذاری معبری به نام مهدی تقی زاده تنظیم کرده ام، امیدوارم با تلاش و پیگیری ریاست کمیسیون فرهنگی و بقیه اعضا این امر صورت گیرد.

۱۰:۴۲؛ طرح ها و لوایح مورد بررسی در شورا قرار گرفت، از این رو با در خواست مالی یکی از شاغلین شهرداری برای عمل جراحی با دو فوریتش موافقت گردید.

۱۰:۵۱؛ طرح حمایت مالی یک میلیارد تومانی به تیم سپیدرود با اکثریت آرا به صورت دوفوریت تصویب شد.

۱۰:۵۲؛ سیدامیرحسین علوی وارد صحن علنی شورا شد.

۱۰:۵۹؛ رضا رسولی اظهار کرد: بارها گفتم اگر به جای حمایت مالی و پاداش، امتیاز این باشگاه را خریداری می کردیم و اکنون نیز با رفتن سپیدرود به لیگ برتر افتخار می کردیم.

۱۱:۰۵؛ سید امیرحسین علوی گفت: برای پاداش و کمک مالی از سوی شورا باید هئیت فوتبال گزارشی را به شورا تحویل دهد.

۱۱:۰۹؛ اسماعیل حاجی پور با تبریک پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: حضور مردم حماسه ای برای نشان دادن پایبندی به نظام بود. بنده نیز به اعضای شورای پنجم و منتخبین مردم شهر رشت به جهت تصدی شورا تبریک عرض می کنم.

وی همچنین با تسلیت درگذشت مهدی تقی زاده، به جامعه ی روزنامه نگاران، گفت: مبلغ یک میلیارد تومان برای سپیدرود کمک مالی نیست و در واقع پاداش صعود به لیگ برتر است. بهتر آن است که این پاداش به همراه مراسم از سوی شورا صورت گرفته شود.

۱۱:۱۱؛ پاداش یک میلیاردی به تیم سپیدرود با اکثریت آرا از سوی اعضای شورا موافقت گردید.

۱۱:۲۰؛ طرح ها و لوایحی در صحن شورا مورد بررسی قرار گرفت.

۱۱:۴۱؛ سیدرضا موسوی روزان به عنوان نماینده اعضای شورای شهر در نشست شهرهای خلاق در یونسکو با رای اعضای شورا انتخاب شد.

۱۱:۵۶؛ محمود باقری خطیبانی وارد صحن علنی شورای شهر شد.

۱۲:۰۲؛ طرح سوال از محمدعلی ثابت قدم برای هفته اینده در صحن شورا مطرح و اعلام وصول شد.

۱۲:۱۳؛ محمود باقری گفت: در دقایق آخر عمر شورای چهارم از آقای شهردار تشکر میکنم، ایشان علیرغم اینکه فریب آقایان رمضانپور و زاهد را خورده و از آقای حسنی حمایت کردند پس از انتخابات افسوس خوردند که چرا از آقای آقازاده حمایت نکردند.

وی ادامه داد: آقای شهردار در رشت هزینه ی ستاد آقای رئیسی را بر عهده داشته که این موضوع باید پیگیری شود. امروز مدافعین حرم و ایثارگران از شهردار رشت بابت کاندیدای ارزشی ریاست جمهوری  ممنون هستند.

۱۲:۱۴؛ خبرنگاران توسط منشی شورا به دلیل تصمیمی در بین اعضا شورا به خارج از صحن هدایت شدند.

۱۲:۱۵؛ ختم جلسه توسط ریاست شورا اعلام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار