کد خبر : 6752
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1395- 21: 12

بسیج دانشجویی خواستار محاکمه نماینده رشت شد + سند

بسیج دانشجویی خواستار محاکمه نماینده رشت شد + سند

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان برای پیگیری قضایی هتاکی اخیر یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس به دادستان تهران ارسال شد.

به گزارش گیلانستان، بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان امروز با صدور نامه‌ای خطاب به جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران عنوان کرد: اخیراً غلامعلی جعفرزاده یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در پی سخنرانی حجت‌الاسلام احمد پروایی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در شب اربعین، با صدور مرقومه‌ هتاکانه و توهین‌آمیز به این بهانه که اظهارات روشنگرانه آقای پروایی درباره فتنه سال ۸۸ و حامیان آن به دلیل مواضع خاص این نماینده بود، وی را مورد توهین و هتک حرمت قرار داد و اکاذیبی را به ایشان نسبت داده است.

در ادامه نامه بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان آمده است: مستند به ماده ۶۰۹ و ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی و با توجه به حضور واشتغال نمایندگان در تهران خواستار ورود آن مقام محترم و رسیدگی به موضوع به عنوان مدعی‌العلوم هستیم.

در پایان این نامه می‌خوانیم: بدیهی است مصونیت نمایندگان در زمینه اظهار نظر در مقام ایفای وظایف نمایندگی نمی‌تواند مجوزی برای دروغ‌پردازی و هتاکی و حرمت‌شکنی باشد مضاف بر اینکه هتاکی ودروغ‌پردازی ارتباطی به وظایف نمایندگی نداشته است.

photo_2016-11-26_06-29-50-768x1086۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار