کد خبر : 31151
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آذر 1397- 05: 0

برخورد فیزیکی با همکاران ما پذیرفتنی نیست/ تشکر از سعه صدر نگهبان شهرداری در مقابل جسارت یک شهروند

برخورد فیزیکی با همکاران ما پذیرفتنی نیست/ تشکر از سعه صدر نگهبان شهرداری در مقابل جسارت یک شهروند

بچه های ما را با داس ،بیل و کلنگ دنبال می کنند و ماشین شهرداری را می شکنند و آسیب می رسانند این در حالی است که پذیرفتنی نیست چنین برخوردهایی با همکاران ما شود .

به گزارش گیلانستان، علی مقصودی درگفتگو با خبرنگار رویداد گیلان با اشاره به اتفاقی که برای یکی از ماموران شهرداری رشت و برخورد یکی از شهروندان با وی افتاد اظهار کرد: به حدی از این دست اتفاقات برای همکاران ما پیش آمده است که متاسفانه برای بچه های شهرداری عادی شده و به دنبال پیگیری قضایی هم نیستند.
وی با بیان اینکه روزانه هزاران تخلف ساختمانی درجاهای مختلف شهر اتفاق می افتد، افزود: بچه های ما را با داس ،بیل و کلنگ دنبال می کنند و ماشین شهرداری را می شکنند و آسیب می رسانند این در حالی است که پذیرفتنی نیست چنین برخوردهایی با همکاران ما شود .
معاون خدمات شهری شهرداری رشت گفت: ساختارهای ما به نحوی است که شهروندان احساس می کنند، هرکاری دلشان می خواهد می توانند انجام بدهند و اگر کسی هم ممانعت کند که در عموم موارد مرتبط با شهرداری، همکاران ما با آنها ممانعت می کنند، باید به هرنحوی آنها را مورد نوازش قرار دهند.
مقصودی با تصریح بر اینکه این رفتارها به کرات در سد معبر، تخلفات ساختمانی، موضوعات مختلف عمرانی و ماده ۱۴ در رفع خطر در شهرمان رخ می دهد، عنوان کرد: همکاران شهرداری همیشه سرشان را پائین انداخته اند و کمتر موردی پیش آمده است که مقابله به مثل کنند و عادت کرده اند این در حالی است که کمتر مورد حمایت قرار میگیرند.
وی با بیان اینکه فرآیند مدیریت شهری با تصمیم گیری نمایندگان مردم در شورا انجام می شود، افزود: اگر برای مثال پیاده راه درست یا غلط ساخته شده است، باز هم باید در شورا با در نظر گرفتن جوانب مختلف فنی، گردشگری و شهرسازی اصلاح شود و بچه های ما مامور به انجام وظیفه هستند و نمی توانند در فرآیندهای سیاست‌گذاری و تصمیم گیری نقش داشته باشند و باید به وظیفه خود عمل کنند و موضوعات این چنینی، در نتیجه این اتفاقات را به بار می آورد.
معاون خدمات شهری شهرداری رشت تصریح کرد: دستگاه های اجرایی غیر شهرداری، بودجه خود را از دولت می گیرند و اگر بودجه ندادند کار انجام نمی شود اما بچه های شهرداری محکوم هستند که درآمد شهرداری را از شهروند بگیرند و نیازمندی های شهر را رفع کنند.
مقصودی با بیان اینکه با فرآیند مذکور مردم، شهرداری را در مقابل خود و بقیه دستگاه ها را در کنار خود می بینند، گفت: مردم پول آب و برق و گاز را می دهند اما در مورد عوارض شهرداری فقط ۴ درصد آن را پرداخت می کنند.
وی اعلام کرد: در قانون پیش بینی شده است که شهرداری می توانداز اداره برق برای قطع برق مردم در خواست کند اما شهرداری نمی خواهد به مردم فشار بیاورد.
معاون خدمات شهری شهرداری رشت با بیان اینکه الگوریتم فرآیندهای مدیریتی ما پر از اشکال است، افزود: این موضوع باعث می شود که تعداد برخوردهای دوایر مختلف شهرداری به علت ارتباط تنگاتنگ با مردم از پسماند گرفته تا فضای سبز، اتوبوس رانی، تاکسی رانی، انتظامات، آتش نشانی و سدمعبر زیاد باشد.
مقصودی گفت:از مردم می خواهیم خود را به جای ماموران شهرداری قرار دهند و برای مثال جمعیت ۲ هزار نفری دستفروش ها، درصد کمی از کل جمعیت شهر را در بر می گیرد و خود شهروندان برای برخورد با آنها از ما در خواست می کنند اما وقتی که ما دستفروش ها را جمع می کنیم ، خود مردم در مقابل مأموران ما می ایستند
معاون خدمات شهری شهرداری رشت در پایان خاطر نشان کرد : از همکار عزیزمان که با سعه و صدر در مقابل جسارت های شهروند معترض سکوت کرد تشکر میکنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار