کد خبر : 83620
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷

امام جمعه موقت رشت مطرح کرد؛

بصیرت ملت ایران ابزار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام

بصیرت ملت ایران ابزار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام

امام جمعه موقت رشت با اشاره به راه اندازی جنگ ترکیبی دشمن در همه ابعاد علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: بصیرت ملت ایران مهم ترین ابزار مقابله این جنگ است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام صفر قربانپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره) با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امروز اقتدار و امنیت کشور را مدیون نیروهایی هستیم که تا پای جان از این مرز و بوم دفاع می‌کنند، هستیم.

 

وی در ادامه به خدمت رسانه اقشار مختلف بسیج در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: تفکر بسیجی همان تفکر «ما می توانیم» است. در تمام این سال‌ها ثابت کرده‌ایم که با این تفکر کارهای ناممکن را محقق کنند.

 

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه دستاوردهای زیادی طی ۴۳ سال گذشته به دست آمده است، گفت: در کنار همه این دستاوردها نواقص و کاستی‌هایی نیز وجود دارد که باید پیگیری و رفع شود.

 

وی اضافه کرد: بی توجهی به برخی مسائل و طولانی شدن اجرای برخی از پروژه‌ها علاوه بر هدر رفت بیت المال و اضافه کردن هزینه‌ها نارضایتی‌ها و گلایه‌هایی نیز به دنبال دارد.

 

حجت الاسلام قربانپور با اشاره به حوادث اخیر در کشور و توطئه دشمنان گفت: امروز دشمنان جنگ ترکیبی در همه ابعاد سیاسی، امنیتی و فرهنگی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کرده است.

 

وی تأکید کرد: ملت ایران نشان داده که در فتنه‌ها بصیرت لازم را داشته و در صحنه‌های حساس با حضور میدانی و هوشمندانه توطئه‌های دشمنان خنثی کرده است.

 

امام جمعه موقت رشت همچنین در ادامه به سالروز شهادت آیت الله مدرس اشاره و با بیان اینکه در همه ادوار روحانیت نشان داده‌اند که در کنار مردم هستند، اظهار کرد: در همه این سال‌ها جامعه روحانیت نشان داده که در همه امور علمی، خدمت اجتماعی، فرهنگی و دینی پیشگام بوده‌اند و نمونه‌های این روحانیون آیت‌الله مدرس، امام خمینی (ره) و میرزا کوچک‌خان جنگلی هستند.

 

وی با اشاره به اتفاقات روزهای گذشته علیه جامعه روحانیت گفت: همه این هجمه‌ها و اهانت‌ها جز برنامه‌های آمریکا است، قطعاً تقویت ارتباط میان روحانیت و نسل جوان همه توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار