کد خبر : 22296
تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1396- 53: 21

به جای ترسیم خط مشی سیاست های خارجی نظام، برای رفع آلودگی رودخانه های رشت آستین بالا بزنید!

به جای ترسیم خط مشی سیاست های خارجی نظام، برای رفع آلودگی رودخانه های رشت آستین بالا بزنید!

رمضانپور باید بپذیرد که به جای ترسیم خط مشی سیاست های خارجی نظام، باید به دنبال حل مشکلات آسفالت باشد و آستین ها را برای رفع آلودگی رودخانه های رشت بالا بزند.

به گزارش گیلانستان، احمد رمضانپور نرگسی در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به سانحه ناگوار انفجار کشتی سانچی، از وزارت خارجه ایران خواست تا از دولت چین در خصوص این سانحه درخواست پاسخ کند. وی همچنین از دولت چین خواست تا به دنیا پاسخ دهد که چرا برای خاموش کردن آتش تعلل کرده است!

اگرچه اتفاقی که برای هموطنانمان در کشتی سانچی رخ داد، قلب هر ایرانی را به درد آورد اما تعیین تکلیف برای وزارت خارجه در خصوص پیگیری این موضوع اساساً در محدوده وظایف یک عضو شورای شهر رشت تعریف نشده است. همانطور یک عضو شورای شهر رشت باید قبول کند که کرسی عضویت در شورا بسیار با کرسی نمایندگی مجلس متفاوت است و درخواستش از دولت چین ولو اینکه درست هم باشد، بعید است حتی از محدوده جغرافیایی رشت هم آن طرف تر برود!

بی شک اگر نیت بر کار و خدمت به مردم باشد، همین کرسی شورای شهر رشت بهترین سنگر برای تحقق آن است. رمضانپور هم باید بپذیرد مدت ها از آخرین باری که قبای نمایندگی مجلس را بر تن کرده، گذشته و اکنون می بایست در کسوت فردی که در پارلمان محلی شورا عضویت دارد، به دنبال حل مشکلات مردم رشت باشد. فردی که روزی نامش همردیف با استانداران برده می شد، این روزها یک عضو شوراست که حتی در رقابت با جوانترین عضو شورای شهر رشت هم کرسی ریاست را به او واگذار کرده است!

از رمضانپور نرگسی انتظار می رود ترسیم خط مشی های سیاست خارجی و سیاست های کلان داخلی را به نمایندگان مجلس و سایر مسئولین بسپارد و خود به فکر حل مشکل آسفالت خیابان های رشت و رفع آلودگی فزاینده دو رودخانه رشت باشد. همچنین در خصوص نحوه به کارگیری فرزندش در سازمان صنعت و معدن گیلان که اخیراً هیچ آزمون استخدامی برگزار نکرده است، به افکار عمومی توضیح دهد و مشخص کند اظهارات اخیر یک عضو شورا که گفته بود باندباز کسی است که یک زن و مرد را بر دو معاونت می گمارد، خطاب به چه کسی بوده است!/ خزر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار