کد خبر : 24798
تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردین 1397- 15: 19

ترافیک پرحجم و سنگین در محور رشت به قزوین

ترافیک پرحجم و سنگین در محور رشت به قزوین

رئیس پلیس راه استان گیلان با اشاره به تلاش پلیس جهت برطرف کردن گره ترافیکی به‌وجود آمده در مسیر رشت به قزوین گفت:‌ وضعیت تردد در این محور بسیار پرحجم و سنگین است.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌و‌گویی اظهار داشت:‌ از ظهر امروز ۲۵ فروردین محور رشت به سمت قزوین از محدوده پلیس راه تا امامزاده هاشم زیر بار ترافیک بسیار سنگینی قرار گرفته که پلیس با تمام توان خود سعی در برطرف کردن مشکل و عادی سازی تردد در این مسیر دارد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان ‌عنوان کرد:‌ در حال حاضر وضعیت عبور و مرور و تردد خودروها در محورهای مواصلاتی شرقی و غربی و جاده‌های داخلی استان گیلان در تمامی شهرها به صورت پرحجم و سنگین اما بدون وجود گره ترافیکی خاصی گزارش شده است.

محمدپور به  چهار محور منتهی به جاده رشت به قزوین اشاره کرد و بیان داشت:‌ جاده‌های فومن به سراوان،‌ رشت به سراوان،‌ سنگر به کوچصفهان و سیاهکل به سراوان از جمله این مسیرها هستند که حجم مسافر بسیار زیادی را به صورت همزمان روانه لاین خروجی مسیر رشت به قزوین می‌کنند.

وی وضعیت ورود مسافران به گیلان را نیز برشمرد و گفت: در چند روز اخیر ‌با توجه به اینکه زمان زیادی از تعطیلات نوروزی نگذشته است تردد و ورود مسافران به استان گیلان در حالت عادی قرار داشت بنابراین طبق پبش‌بینی‌های انجام شده هیچ مشکل خاصی رخ نداد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان ابراز داشت: با توجه به تجربه سال‌های اخیر به‌ویژه در نوروز امسال از مسئولان استان گیلان می‌خواهیم نسبت به تغییر و اصلاح وضعیت مسیر رشت به قزوین سریعاً اقدام کنند در غیر این صورت مشکلات ترافیکی این محور بغرنج‌تر می‌شود.

محمدی تعریض و یا احداث یک لاین خروجی دیگر در محور رشت به قزوین را ضروری خواند و افزود: وضعیت این‌ مسیر به‌ویژه از پلیس راه تا امامزاده هاشم به گونه‌ای است که اگر فکری اساسی برای اصلاح آن اتخاذ نشود بروز مشکلات ترافیکی در آن همچنان ادامه خواهد داشت.

وی ضمن توصیه به رانندگان و لزوم رعایت قوانین و مقررات تصریح کرد:‌ مکالمه با تلفن همراه حین رانندگی،‌ استفاده از داروهای خواب‌آور و از این موارد هوشیاری راننده را کاهش داده و دچار اختلال می‌کند بنابراین تقاضا داریم رانندگان به رعایت نکات ایمنی توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان خاطرنشان کرد:‌ با توجه به اینکه محورهای استان گیلان به جزء مسیر رشت به سمت قزوین فاقد جداکننده‌ها هستند بنابراین از تمامی رانندگان و مسافران می‌خواهیم در صورت امکان زمان مراجعت و خروج خود از گیلان را به ساعات پایانی روز موکول نکنند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار