کد خبر : 17640
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1396- 33: 12

جوابیه ای به یک خبر منتشر شده در گیلانستان

جوابیه ای به یک خبر منتشر شده در گیلانستان

ضمن تکذیب تمامی موارد اشاره شده جوابیه ذیل بر اساس ماده ۲۳ قانون مطبوعات و جوابیه های بعدی آن ارسال می گردد.

مدیرمسئول محترم پایگاه خبری گیلانستان

با سلام و احترام

پیرو انتشار خبری با عنوان “اندر حکایت یکی از گزینه های شهرداری” در آن پایگاه خبری که با تصویر شطرنجی اینجانب و حروف مخفف نام و نام خانوادگی ام منتشر شده است و از آنجا که اسامی کاندیداهای شهرداری رشت در رسانه ها منتشر گردیده و کاملا مشخص است آن رسانه این اتهامات را به اینجانب وارد کرده است لذا ضمن تکذیب تمامی موارد اشاره شده جوابیه ذیل بر اساس ماده ۲۳ قانون مطبوعات و جوابیه های بعدی آن ارسال می گردد و مقتضی است در آن پایگاه خبری انتشار یابد.

جواد تن زاده

متن جوابیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

ضمن تقدیر از اصحاب رسانه بابت بیان دغدغه های مردم و انعکاس آن به مسئولین موارد مطروحه را قویا تکذیب و ذکر نکاتی را ضروری می دانم.
اینجانب دارای مدرک دکتری عمران (ژئوتکنیک) از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران می باشم و با سابقه هیات علمی ۱۵ ساله اعلام میکنم که مطالب طرح شده در پایگاه خبری گیلانستان کذب محض بوده و مدارک تحصیلی اینجانب موجود است.

اما مورد دیگری درخصوص دو تابعیتی بودن اینجانب مطرح شده است که از همینجا اعلام می کنم بنده هیچگاه تابعیتی به جز ایرانی نداشته و نخواهم داشت.

در بخش دیگری از آن خبر مسائلی در خصوص شراکت اینجانب با یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت در زیباکنار مطرح شده است. این مورد نیز همچون سایر موارد کذب محض است و بنده هیچگونه شراکتی با اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت ندارم.

لازم به ذکر است تمامی موارد مطرح شده در این خبر سراسر کذب اتهاماتی است که به نظر می رسد هدفدار بوده و شاید سازماندهی شده جهت تخریب وجهه اینجانب باشپ که منتشر شده است و به هیچ عنوان حتی درصدی از این موارد صحت ندارد.

امید است رسالت سنگینی که بر دوش اهالی رسانه است برای تمامی افراد فعال در این حوزه قابل لمس باشد و با حیثیت و اعتبار افراد بدون وجود هیچ سند و مدرکی بازی نکنند و نیز نام و حرفه خبرنگاری را خدشه دار نکنند.

جواد تن زاده
۷ شهریور ۹۶

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار