کد خبر : 1880
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 آبان 1394- 09: 14

حلقه‌های صالحین در استان گیلان تدوین می‌شود

حلقه‌های صالحین در استان گیلان تدوین می‌شود

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز از بسیج در حلقه‌های صالحین به‌عنوان یک کار تربیتی و معرفتی استفاده می‌شود گفت: حلقه‌های صالحین در استان گیلان تدوین می‌شود.

به گزارش درگیلان، سردار محمد عبدالله پور شب گذشته در جمع مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین بسیج سپاه رودسر اظهار داشت: بسیج به‌عنوان کلید طلایی حل مشکلات کشور در همه زمینه‌ها اعم از فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی است و هر کجا که به این عنصر مؤثر انقلاب نیاز شد با تمام قوا وارد میدان شده و در خدمت انقلاب بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز از بسیج در حلقه‌های صالحین به‌عنوان یک کار تربیتی و معرفتی استفاده می‌شود گفت: هدف از تشکیل حلقه‌های صالحین این است که در مقابل طوفان هجمه‌های دشمنان علیه جوانان با هدف آشنایی جوانان و عموم مردم در حوزه‌های معرفتی، بصیرتی، تربیتی و مهارتی تشکیل می‌شود و از این راه آگاهی بخشی در زمینه‌های مختلف نیز صورت گیرد.

سردار عبدالله پور با اشاره به افزایش آمار طلاق و بالا رفتن سن ازدواج در بین جوانان گفت: این دو آسیب بزرگ اجتماعی که متاسفانه گریبان‌گیر جوانان ما در جامعه شده دلایل متعددی دارد که باید بررسی شود و برای آن چاره اندیشی شود ضمن اینکه در حوزه‌های فرهنگی نیز مشکلات متعددی وجود دارد ولی دستگاه‌های دولتی و نهادهای فرهنگی که متولی اصلی فرهنگ در کشور هستند برنامه‌ای در این زمینه ندارند.

وی موضوع حلقه‌های صالحین را بسیار مهم و اثر بخش دانست و افزود: نباید به بحث صالحین به‌عنوان یک دستورالعمل یا بخشنامه نگاه کنیم زیرا صالحین یک تکلیف و وظیفه‌ای است که جهت آگاهی بخشی به عموم مردم به‌ویژه جوانان تدوین شده و بر دوش سپاه گذاشته شده است و مقام معظم رهبری نیز در این زمینه عنایت ویژه‌ای دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، سرهنگ مصطفی پور فرمانده سپاه ناحیه رودسر و همراه با حضور در منزل فرهنگی شهید علی جعفریان در بخش کلاچای رودسر با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کردند.

شهید علی جعفریان اهل کلاچای رودسر در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ به فیض عظیم شهادت نائل آمده بود./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار