کد خبر : 7978
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 دی 1395- 21: 11

حمایت عملیاتی علیرضا قانع از هنرمندان در سنگر فرهنگ و هنر

حمایت عملیاتی علیرضا قانع از هنرمندان در سنگر فرهنگ و هنر

رضا میر معنوی با بیان اینکه مدیران فرهنگی که در شهر رشت در سنگر فرهنگ و هنر قرار دارند زبان هنر را درک می کنند اظهار داشت: من از علیرضا قانع مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری رشت تشکر می کنم

رضا میر معنوی با بیان اینکه مدیران فرهنگی که در شهر رشت در سنگر فرهنگ و هنر قرار دارند زبان هنر را درک می کنند اظهار داشت: من از علیرضا قانع مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری رشت تشکر می کنم .

به گزارش گیلانستان ، رضا میر معنوی هنرمند پیشکسوت تئاتر گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مدیران فرهنگی که در شهر رشت در سنگر فرهنگ و هنر قرار دارند زبان هنر را درک می کنند اظهار داشت: من از علیرضا قانع مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری رشت تشکر می کنم واقعا هر وقت به ایشان رجوع کردیم در حد توان  و بضاعت خود دست هنرمندان را گرفتندو همواره پای کار بودند.

وی با اشاره به اینکه دکتر حسن پور بار سنگین درک فهم زبان نمایشی را حل کردند گفت: برگزاری نشست های خبری قبل از اجرا از سیاستهای ایشان است که بسیار موثر است.

هنرمند پیشکسوت تئاتر تاکید کرد: این امتیازات هنرمندان تئاتر است که دغدغه درک فهم ادبیات نمایشی ندارند اگر چه مشکلات مالی وجود دارد اما مسئولان ما را درک می کنند.

وی از اصحاب رسانه به دلیل همراهی با هنرمندان تئاتر تشکر کرد و افزود: رسانه ها واقعا سعی می کنند تا خالصانه بدون چشم داشت مالی مسائل را را انعکاس دهند و از خبرنگاران ممنونم که به تئاتر می پردازند.

میر معنوی از رسانه ها خواست که از کارها نقد کنند و تاکید کرد: جوانان را به انجام کارهای فاخر و بزرگ تشویق کنید با توجه به اینکه چنین فضای آرام بخشی در حوزه تئاتر داریم باید از جوانان حمایت کرد.

وی با بیان اینکه باید رسیدگی به حوزه تئاتر را بیشتر کنیم خاطرنشان کرد: خانواده تئاتر بسیار گسترده است و ما تاکنون ۶ هزار نفر تماشاگر تئاتر را در بانک اطلاعاتی خود ثبت کرده ایم.

میر معنوی با بیان اینکه گروه تئاتر مارلیک تنها گروه الف نمایشی رشت است تصریح کرد: ما سعی داریم کارها را با کیفیت بر روی صحنه ببریم و در آینده نمایش آنتیگونه اثر سوفوکل را اجرا می کنیم./عصرصادق

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار