کد خبر : 4128
تاریخ انتشار : شنبه 25 اردیبهشت 1395- 40: 17

خبر سقوط تیم های فوتبال گیلانی به دسته های پایین تر بهت آور است

خبر سقوط تیم های فوتبال گیلانی به دسته های پایین تر بهت آور است

فعال سیاسی گیلانی گفت: خبر سقوط تیم های فوتبال گیلانی به دسته های پایین تر بهت آور است.

حسین رضاپور فعال سیاسی گیلانی مطرح کرد: خبر سقوط تیم های فوتبال گیلانی به دسته های پایین تر بهت آور است.

وقتی کارخانه های صنعتی گیلان یک به یک رو به تعطیلی کشیده شد و بیکاری استان گیلان را در برگرفت اما کسی دم برنیاورد و اعتراضی به این نحوه مدیریت در استان انجام نداد بالاخره این بی تدبیری ها که در تمام شئون استان در حال رویت است دامان ورزش گیلان را هم گرفت و اینچنین فوتبال گیلان را زمین گیر کرد و عده ی زیادی از هواداران و جوانان و علاقه مندان را که فوتبال رشت و انزلی تنها سرگرمی آنها بود را فدای عدم حمایت های به موقع کرد مسئولین استان از استاندار و نمایندگان مجلس و مسئولان ورزش استان باید پاسخگوی جدی بی تدبیری های اینچنینی باشند.

وقتی اجازه میدهیم افرادی از تهران بیایند و مدیریت داماش را بر عهده بگیرند تا اینچنین آن را به دسته یک و حالا به دسته دوم ببرند باید به حال سیستم ورزش و مدیریت استان فکر تازه ای کرد. آن روزی که افرادی کذایی آمدند و تیم ملوان را به این وضع اسف بار دچار کردند بهتر نبود استاندار گیلان وارد عمل میشد و به نجات تیم محبوب و ریشه دار گیلان می رسید و حمایت از ورزش استان را در روز آخر و در قالب دادن وعده پنجاه میلیونی در مشهد بسنده نمی کرد.

امید دارم در این اوضاع نا امید کننده تیم ریشه دار سپیدرود رشت حداقل بتواند به دسته بالاتر صعود کند تا مرهمی بر زخم ورزش دوستان گیلانی باشد اگر چه دیده میشود از همین تیم هم عده ای از تهران با دادن وعده های صدمیلیونی در هر حال حمایت هستند و مسئولان استانی در خواب.

به نوبه خودم این اتفاقات را که هر چه بیشتر بر وضعیت فرهنگی و اجتماعی استان گیلان اثرگذار است را تاسف بار میدانم و از رسانه های داخلی استان میخواهم مجدانه پیگیر مطالبات مردم شوند و با بررسی های کارشناسانه و با پیگیری های مستمر مسئولان ذیربط  را به پاسخگویی صادقانه دعوت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار