کد خبر : 22118
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1396- 47: 20

دانش‌آموز بیمار گیلانی به حرم مطهر رضوی مشرف شد

دانش‌آموز بیمار گیلانی به حرم مطهر رضوی مشرف شد

آرزوی دوم امیرعباس کودک گیلانی که مبتلا به بیماری بدخیم خونی است به‌همت فرماندهی انتظامی استان گیلان و پلیس راهور محقق شد.

به گزارش گیلانستان، امیرعباس دلیر کودک گیلانی که از بیماری بدخیم خونی رنج می‌برد به‌همت فرماندهی انتظامی استان گیلان و پلیس راهور به دومین آرزویش رسید و با خانواده‌اش به زیارت امام رضا(ع) مشرف شد.

رئیس پلیس راهور استان گیلان در این زمینه به خبرنگار تسنیم گفت: آرزوی دوم امیرعباس که سفر به مشهد مقدس بود از سوی فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان محقق شد و امیرعباس به‌اتفاق پدر و مادرش به پابوس امام رضا(ع) رفتند.

سرهنگ محمدرضا محمدی تصریح کرد: بعد از تأیید شرایط خاص امیرعباس برای اجازه مسافرت توسط پزشکان، او به این سفر زیارتی فرستاده شد و به‌دلیل شرایط خاصش در هتلی همجوار و مشرف به حرم مطهر رضوی اسکان داده شد.

وی با اشاره به اینکه پلیس به عهد خود در برآورده ساختن آرزوهای این کودک بیمار وفا کرد افزود: اکنون خیرین و کسانی که می‌توانند برای به‌دست آوردن سلامتی امیرعباس قدمی بردارند تا سلامتی این کودک گیلانی دوباره بازگردد.

با دوربین خبرگزاری تسنیم به دیدار امیرعباس رفتیم؛ امیرعباس با وجود بیماری در حال درس خواندن و آماده شدن برای امتحاناتش بود و با لبخندی شیرین و روحیه‌ای قوی از سفرش به مشهد مقدس گفت و با شوق، عکس‌های سفر را به ما نشان داد.

امیرعباس با زبان شیرین کودکی برای سلامتی همه دوستانش و معلمش دعا کرده بود و از امام رضا(ع) شفای همه بیماران را درخواست کرده بود و از همه پلیس‌های مهربان شهر تشکر کرد.

مادر امیرعباس گفت: امیرعباس به‌دلیل شرایط خاص بیماری و روند درمانش مجبور است در خانه درس بخواند و از مدرسه دور است و این سفر برایش بسیار شیرین بود.

به گزارش تسنیم، امرار معاش این خانواده به‌دلیل نداشتن عدم اشتغال پدر خانواده به‌سختی تأمین می‌شود و این امر مشکلات امیرعباس را در روند درمان که نیازمند تغذیه تکمیلی و مناسب با نیازهای تغذیه‌ای او در دوره‌های درمانی است با مشکل مواجه ساخته است. / تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار