کد خبر : 12201
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اردیبهشت 1396- 43: 16

درخواست وام ۳۰ میلیارد تومانی یکی از نامزدهای ریاست جمهوری برای خواهرزاده اش!

درخواست وام ۳۰ میلیارد تومانی یکی از نامزدهای ریاست جمهوری برای خواهرزاده اش!

قدیری ابیانه گفت: رئیس بانک رفاه در این دولت ۲۳۵ میلیون حقوق دریافت می کرده که این میزان ۲ برابر حقوق رئیس جمهور آمریکاست، آن وقت آقایان به فساد ۳ هزار میلیاردی دولت قبل اشاره می کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، به همت دانشگاه پیام نور رشت جلسه بصیرت افزایی برای اساتید دانشگاه با حضور جناب آقای دکتر قدیری ابیانه سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا برگزار گردید.

در این جلسه که جمعی از اساتید دانشگاه پیام نور حضور داشته اند ، ایشان به ذکر خاطره ای از شهید ادواردو آنیلی فرزند سرمایه دار بزرگ ایتالیایی و صاحب کارخانه های فیات ، فراری ، آلفاروئو و باشگاه یوونتوس پرداخت.

وی با فقر فضای موجود و تحلیل وضع موجود به عملکرد دولت در حوزه اقتصادی اشاره کرد و گفت : ۷۰ هزار میلیارد فروش نفت در ۴ ساله گذشته داشته ایم اما بدهی های دولت به ۷۰۰هزار میلیارد و این بدهی ها نسبت به گذشته ۵/۸ برابر شده است.وی افزود در خبر ها آمده بود که ژاپن برای ساخت ۲۰ مدرسه در ایران ۴۰۰ میلیون به دولت ایران کمک کرده است در حالی که فقط برای ساخت استخر ریاست جمهوری هزینه شده است . چگونه میشود که فقط در یک سفر به کرج که در واقع سفر هم نیست ۵/۱ میلیارد تومان هم خرج می شود؟!

ایشان اشاره کرد یکی از مقامات دولتی که اکنون نامزد ریاست جمهوری نیز هست با تماس تلفنی به بانک ، در خواست کرده که ۳۰ میلیارد تومان وام به خواهر زاده ایشان با اخذ ۲ فقره چک ، داده شود.

متاسفانه با شناسنامه کارتن خوابهای جنوب شهری وام های میلیاردی اخذ شده است.

رئیس بانک رفاه در این دولت ۲۳۵ میلیون حقوق دریافت می کرده که این میزان ۲ برابر حقوق رئیس جمهور آمریکاست ، آن وقت آقایان به فساد ۳ هزار میلیاردی دولت قبل اشاره می کنند. فساد در هر جایی باشد بد است. اما در فساد ۳ هزار میلیاردی اولا متهم اعدام شد ثانیا از محل دارائی های او ۵ هزار میلیارد تومان به خزانه برگشت داده شد. اما اکنون مفسدان اقتصادی سرمایه های نظام محسوب می شوند.

مدام تکرار می کنند که ما سایه جنگ را از سر ایران برداشتیم در حالی که موسسات پژوهشی در خود آمریکا اذعان دارند که در روز اول جنگ با ایران ، آمریکا ۲۰ هزار کشته خواهد داد.
اسرائیل ایران را تهدید کرد ، رهبری فرمودند که اگر غلطی بکنند  جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد ، قصه تمام شد.

ما می گوئیم باید عزت داشت . اگر هواپیما می خرید رئیس جمهور نباید به رئیس جمهور فرانسه بگوید این هواپیما ها را قبل از انتخابات به ما بدهید . این با عزت ، سازگاری ندارد.

در پایان بعضی از اعضای هیأت علمی دانشگاه به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار