کد خبر : 4303
تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1395- 19: 20

در کشور ۲۵ میلیارد دلار سالانه قاچاق داریم/ داستان واردات برنج برای همیشه باید تمام شود

در کشور ۲۵ میلیارد دلار سالانه قاچاق داریم/ داستان واردات برنج برای همیشه باید تمام شود

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه در برنامه اول و دوم دولت سر استانهای شمالی کلاه رفت،گفت: ما نمایندگان باید همت کنیم تا داستان واردات برنج برای همیشه تمام شود.

به گزارش درگیلان ،مهرداد لاهوتی  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عقب ماندگی هایی د رگیلان وجود دارد که برای همگان آشنا است گفت:در برنامه اول و دوم دولت سر استانهای شمالی کلاه رفت را که گفتند اگر صنعت وارد استانهای شمالی شود به کشاورزی و گردشگری شما آسیب وارد می شود .

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه اگر چه همه جای ایران سرای من است اما در ان دوران دلارهای هفت تومانی  رفت به طرف استانهای دیگر تاکید کرد: امروز من و همکاران ما باید این عقب ماندگی را با دلارهای چهار تومانی و پیچیدگی های تحریم جبران کنیم.

وی با تصریح بر اینکه امروز من افتخار دارم که بگوییم ۱۳۰۰ طرح گردشگری با ۴۰ هزار نفر اشتغال در حال انجام است گفت: ما در کشور ۲۵ میلیارد دلار سالانه قاچاق داریم این به معنی ۲ و نیم شغل است .

لاهوتی با بیان اینکه ما باید دست به دست هم دهیم تا گیلان را آباد سازیم افزود : در حوزه حمل و نقل قدمهای خوبی برداشته شد اگر چه پروژه ها طولانی شد من شهادت می دهم  مسئولان استانی برای اتمام به موقع پروژه راه آهن تلاش می کنند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به آثار برجام تاکید کرد: این بی رحمی است که بگوییم با رخ دادن برجام هیچ اتفاقی رخ نداد ،برجام یک تمرینی برای رسیدن به هدفهای بزرگ بود ما محکوم بودیم تنها یک میلیون بشکه نفت صادر کنیم ما امروز محدودیتی برای صادرات نداریم.

وی گفت: ما ب به جزایر آفریقایی برای جابه جایی سرمایه خود باج می دادیم دولتمردان آن روزها مجبور بودند به به بابک زنجانی اعتماد کنند امروز به راحتی پول ما در بازار دنیا جابه جا می شود ،آمریکایی ها دشمن ما هستند هواپیمایی مسافربری ما را بالای آسمان زدند به فرمانده ناو خود مدال افتخار دادند امروز ما باید با آمریکا مبارزه کنیم یکی از راه های مبارزه با آمریکا گفت و گو است .

وی با اشاره به مشکلات برنجکاران گیلانی گفت: ما نمایندگان باید همت کنیم تا داستان واردات برنج برای همیشه تمام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار