کد خبر : 43994
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

سخنگوی سپاه:

دستگیری سرشاخه‌های اغتشاش‌گران توسط اطلاعات سپاه/ ردپای سلطنت‌طلب‌ها در اغتشاشات اخیر کشور

دستگیری سرشاخه‌های اغتشاش‌گران توسط اطلاعات سپاه/ ردپای سلطنت‌طلب‌ها در اغتشاشات اخیر کشور

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستگیری سرشاخه‌های اغتشاش‌گران اخیر کشور توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد و گفت: در استان‌های البرز، تهران و شیراز سرشاخه‌های کلیدی‌تر دستگیرشده‌اند.

به گزارش گیلانستان سردار رمضان شریف امشب در حاشیه یادواره 166 شهید این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای جبران شکست‌ها و ناکامی‌های خود در تلاش هستند تا جلوی پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی را بگیرند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از بدو پیروزی انقلاب تاکنون ثابت بودند، گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی هم‌اکنون، آن قدرت، نفوذ و جایگاه گذشته را در بین ملت شریف و فهیم ایران ندارند.

معاون روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را فاقد تشکیلات دانست و تصریح کرد: سلطنت‌طلب‌ها و منافقین خلق به‌واسطه یک‌عده اشرار و اغتشاش‌گر، امنیت جامعه را دچار تلاطم‌ کرده و به اموال عمومی آسیب وارد کرده‌اند و جریان آمریکایی-صهیونیستی-اروپایی از آن‌ها حمایت‌های مالی و نظامی می‌کنند.

شریف با بیان اینکه بخش اعظمی از هزینه‌های اغتشاش‌گران در کشور توسط سلطنت‌طلب‌ها تأمین می‌شود، تصریح کرد: سلطنت‌طلب‌ها به دنبال گرفتن یک انتقام بزرگ از ملت شریف ایران هستند، چراکه همین ملت با هوشیاری و حضور به‌موقع در صحنه، باعث سقوط رژیم دیکتاتوری پهلوی شدند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جریان وابسته به سازمان منافقین خلق را پیش ملت شریف ایران روسیاه و منفور توصیف کرد و افزود: سازمان منافقین خلق اوایل انقلاب باهدف ایجاد ناامنی و رعب و وحشت، بیش از 17 هزار نفر از مردم و مسؤولین بی‌گناه کشور را به شهادت رساندند.

وی سازمان منافقین خلق را ستون پنجم صدام در جنگ هشت سال تحمیلی علیه جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: بخش عمده‌ای از گره‌های عملیاتی ایران توسط سازمان منافقین خلق در اختیار صدام قرار می‌گرفت و پس از شکست صدام در عملیات مرصاد، سودای یک فتح نظامی را در سر داشتند.

شریف با بیان اینکه در فصولی که تصمیمات کلان در سطح کشور گرفته می‌شود دشمنان نظام و انقلاب از فرصت استفاده می‌کنند تا مسیر اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم را منحرف کنند، گفت: طبق گفته مسئولین دولت، افزایش قیمت بنزین به‌نوعی مدیریت مصرف سوخت بوده و به روند اصلاح اقتصادی کشور منجر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حوادث کوچک و بزرگ ناشی از افزایش قیمت بنزین در کمتر از 100 شهر رخ‌ داده است، تصریح کرد: حوادث کوچک و بزرگ رخ‌ داده در کمتر از 24 ساعت و در بعضی از شهرها در مدت‌زمان 72 ساعت جمع‌بندی شد و این مهم به بصیرت و اقدام به‌موقع نیروهای نظامی و انتظامی برمی‌گردد.

معاون روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستگیری سرشاخه‌های اغتشاش‌گران اخیر کشور توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دستگیری سرشاخه‌ها به فروکش کردن ناآرامی‌ها کمک بسیاری کرده و در استان‌های البرز، تهران و شیراز سرشاخه‌های کلیدی‌تر دستگیرشده‌اند.

شریف دستگیری «روح‌الله زم» ادمین کانال معاند آمدنیوز را در این زمان به نفع کشور دانست و افزود: بخش عمده‌ای از هم‌دستان و افراد وابسته به ادمین کانال معاند آمدنیوز چه در داخل چه در خارج از کشور توسط نیروهای سازمان سپاه اطلاعات کشور شناسایی‌شده و به‌مرور زمان دستگیر می‌شوند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار