کد خبر : 9726
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395- 23: 17

دشمن با ظاهری زیبا نفوذ را اجرا می‌کند/ مردم با بصیرت جلوی نفوذ دشمنان را بگیرند

دشمن با ظاهری زیبا نفوذ را اجرا می‌کند/ مردم با بصیرت جلوی نفوذ دشمنان را بگیرند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در قرآن هم به بحث نفوذ اشاره شده است، تصریح کرد: دشمن با ادبیات هنرمندان و ظاهری زیبا نفوذ را اجرا می‌کند که مردم باید با بصیرتشان جلوی نفوذ دشمنان را بگیرند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان عصر امروز در یادواره شهدای طلاب و روحانی و بزرگداشت علمای صومعه‌سرا در مصلی نماز جمعه این شهرستان، علما و روحانیون را وارثان هدایتگری بعد از پیامبران و امامان دانست واظهار داشت: علما و روحانیون در طول تاریخ نقش‌های مهمی را ایفا کردند که برداشتن غل و زنجیر مردم از ظلم و استکبار از جمله نقش‌های آنها بود.

وی شهدا را دارای جایگاه والایی دانست و افزود: ولایت فقیه همان ولایت رسول خدا است که شهید اذن جهاد خود را از ولی و مجتهد زمان خود اخذ می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به تضعیف کردن نقش ولایت و حکومت اسلامی در بین مردم توسط دشمنان قسم خورده این نظام، گفت: یکی از مهمترین کارهای علما و روحانیون در این برهه از زمان جلوگیری از پروژه نفوذ دشمنان است.

حجت‌الاسلام تسخیری با بیان اینکه به تحریف کشیدن اهداف امام راحل از نقشه‌های دشمنان است، گفت: نفوذی همان منافق است که در حادثه کربلا امام حسین(علیه‌السلام) و در قرن معاصر بیش از ۷۰ هزار را با ترور به شهادت رساندند.

وی با اشاره به اینکه در قرآن هم به بحث نفوذ اشاره شده است، تصریح کرد: دشمن با ادبیات هنرمندان و ظاهری زیبا نفوذ را اجرا می‌کند که مردم باید با بصیرتشان جلوی نفوذ دشمنان را بگیرند.

حجت‌الاسلام تسخیری اظهار داشت: دشمنان درغزه، لبنان، سوریه و عراق و… قدرت ما را تست کرده‌اند و هر بار درسی بزرگ گرفته‌اند و به عقب برگشته‌اند زیرا قدرت ولایت فقیه و رهبری اسلامی را لمس کرده‌اند./خبرگزاری بسیج

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار